16.09.2014.

Eos balzam za usne summer fruit


                          




Sastav: Olea Europaea (Olive) Fruit Oil*, Beeswax (Cire D'abeille)*, Cocos Nucifera (Coconut) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Natural Flavor (Aroma), Butyrospermum Parkii (Shea Butter)*, Stevia Rebaudiana Leaf/Stem Extract*, Tocopherol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Vaccinium Angustifolium (Blueberry) Fruit Extract*, Fragaria Vesca (Strawberry) Fruit Extract*, Prunus Persica (Peach) Fruit Extract*, Linalool**

*Organic
**Component of Natural Flavor. Certified Organic by Oregon Tilth.

Težina: 7g

Cena: 700din


Ocena: 10/10


Toliko izvikan brend, a nema ga zvanično u Srbiji. Bila sam jako skeptična prema njegovom kvalitetu, ali sam morala da ga probam. Hm, šta ću, kucala sam na guglu "eos Srbija" i svašta toga mi je izašlo. Zapravo, ima dosta stranica koje prodaju eos! Najpovoljnije za mene je bilo na sajtu kupujemprodajem kod Nemanje ^.^ Na mojekrpice.rs ima nekoliko ljudi koji prodaju, dovoljno je da u polje za pretraživanje ukucate eos :) Na fejsbuku sam našla Eos balzami, , a tu je i Komsinica Sikret. Dakle, za svaki brend koji vas zanima postoji velika verovatnoća da ga neko kupuje u inostranstvu i ovde preprodaje. Naravno, skuplje, ali to je sasvim razumljivo, jer mora da se plati i carina, i porezi i ko zna šta još, a preprodavci treba na toj razlici u ceni da zarade.


Ja sam oduševljena ovim balzamom, a bila sam isprva vrlo rezervisana i oprezna jer je toliko popularan. Blagi, voćni miris, po meni, na ledeni čaj od breskve. Ja tu slabo osećam borovnicu i jagodu. Očekivala sam nešto intenzivno i egzotično i drago mi je što ipak nije tako jer nežan miris prija pod nosom, sve drugo je ili veštački ili bi me ugušilo. Slatkast ukus od stevije, moja fantazija! Ne volim ja puno slatko, ali sam htela da mi usne budu kao voće ili kolač kad me dečko poljubi, i zaista, svaki put se oduševi :D jeeej! Za razliku od svih prirodnih balzama koje sam do sad koristila, Freshka gora, Dar kozmetika, Ivić bio shop, Sabi handmade, ovaj ostavlja LAGAN i OSVEŽAVAJUĆI osećaj na usnama i to do sada nisam iskusila! Što se tiče mirisa i nege usana, medeni balzam za usne od narandže i nane od Freshke gore opasno parira eos-u. I mnogo je jeftiniji! Ali, obično imam težak osećaj voska na usnama od narandže, koji zapravo i volim, ali mislim da bi to nekome smetalo. 


No, eos zaista dobro neguje usne, ja nemam suve, ispucale usne niti ranice ili bilo šta slično, ali sad su mi još mekše i nežnije! Vrlo, vrlo je postojan, to je još jedna stvar koja me je oduševila. Krenem ponovo da ga namažem, kad ono, i dalje mi je na usnama, nije se skinuo! I tako navika čestog mackanja polako nestaje.. Mislim da EOS vredi svaku paru, dobijate sočne, slatkaste, mirisne i negovane usne sa organskim i prirodnim sastojcima u ubedljivo najslađem i dosta praktičnom pakovanju. Lako se nađe ova loptica u torbi i količinski je vrlo malo potrebno da biste ga naneli, blago se sjaji na usnama, a dok ga mažete kao da se ljubite sa nekim jer je okrugao xD Naravno, jedva čekam da probam sve ukuse i pisaću vam sigurno o tome, ali ne žurim sa tim jer ne želim da postanem sakupljač mazalica za usne.


Ovaj brend zadovoljava sve očekivane standarde i ovo je nešto najlepše što sam ikad stavila na svoje usne! No, u pojedinim trenucima mogu osetiti neki miris plastike, gume ili voska koji možda potiče od ambalaže, ali nisam sigurna. Skuplji je od prosečnih balzama za usne, sastav mu je odličan, nažalost, kad dođete do kraja, morate prstom iskopati ostatke :p U međuvremenu se pokazalo da nije dovoljno efikasan u jesenjem i zimskom periodu! : /

Da li ste probali EOS i šta preporučujete?

10 коментара:

  1. Znala sam da će da ti se svidi, pogotovo kad si rekla da su ti Freshka Gora balzami malo previše teški, EOS je baš lagan. Ja volim debeo sloj balzama na usnama tako da su mi Freshka Gora fenomenalni, a EOS moram dobro da natrljam nekoliko puta :) Imamo i isti ukus! Ja bih sledeći da uzmem od maline ili tako nekog bobičavog voća, ovaj me više podseća na neku breskvu. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mhm, ja bih probala strawberry sorbet i taj sa malinom i narom definitivno :* a coconut milk me jaaaako privlači, kao i vanilla bean :D

      Избриши
    2. Imam isti ,,seko,, . Obozavam ga i njegov miris mi je prelep i stalno ga stavljam na usta i ako ga imam i stalno ga mirisem i tako je mekan

      Избриши
    3. Hehe, Lenice, baš sam se pitala kad ćeš da mi komentarišeš :* Jeste, stvarno je divan miris/ukus, nadam se da ti i dobro neguje usne :) Imaš u postu link gde ih možeš nabaviti i u Srbiji. Ljubim te!

      Избриши
  2. Aww lola mi ga je pojela pre 3 dana :(.. Ali vec sam postala zavisna tako da je mozdq bolje ovako , ( ne stavljaj ga tako cesto na usta jer ce usta postati preosetljiva !!)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bar znamo da je skroz prirodan i hranljiv kad ga životinje jedu! Hvala Bogu, neće joj ništa biti :) Ja nisam postala zavisna, a potrošila sam ga skoro do kraja. Nema ni te preosetljivosti koju spominješ : / Kažu da se vrste EOS-a razlikuju među sobom, neki bolje neguju, masniji su i postojaniji na usnama na primer dinja i med, to je onaj svetlo zeleni.

      Избриши
  3. Анониман16/6/15 01:03

    Mila
    Obozavam Eos,imam balzam od jagode kao i kremu za ruke i zadovoljna sam sa oba proizvoda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Taj od jagode bih vrlo rado probala, ali trenutno koristim teže i masnije balzame koji su i jeftiniji i pružaju zaista nenadmašnu negu. Krema za ruke, kao i losion za brijanje nažalost nisu baš najprirodnijeg sastava..

      Избриши
    2. Анониман16/6/15 18:32

      Mila
      E to za sastav kreme nisam znala,jer iskreno nisam bas obratila paznju.Ali neguje bas fino,dosta mi je pomogla tokom zime.

      Избриши
    3. Ma nema veze, slobodno vi koristite ako vam odgovara, ali sam rekla čisto da se zna.

      Избриши

Cute Sprout Pot