05.10.2014.

Manna premijum puter od manga



Sastav: Mangifera Indica Seed Butter

Težina: 15ml

Cena: 249din

Ocena: 7/10


Ovaj mali slatkiš je poručen u toku Mannine akcije Zadnji primerci proizvoda, zajedno sa ostalim puterčićima o kojima ću pisati u bliskoj budućnosti. Bila sam željna Manne, toliko se recenzija odjednom pojavilo u blogosferi, mamila me je cela ta koncepcija čistih, organskih, nerafinisanih biljnih putera u medenjačkim, starinskim pakovanjima, sve je delovalo toliko mistično i uzvišeno, morala sam da probam! Ovaj puter zaista miriše neutralno, naginje čak ka lepom : ) Toliko blago, jednostavno, čisto i lagano, takav je miris, ne može se opisati. U nekoj mili-sekundi kao da prostruji nešto voćno i slatkasto, ali to se ne može uhvatiti! Meni to izuzetno prija jer mirisi ostalih Manninih putera uopšte nisu lepi, čak su mi izazivali snažnu odbojnost i gađenje. Kako ga koristite, ova interesantna zrnasta struktura samog putera ubrzo nestaje i puter je zaglađen kao sneg posle sankanja.


Lice mi se toliko umekani, koža je nežna i blistava i apsolutno verujem da ovo malo čudo podmlađuje na duže staze. Puter se lako razmazuje, nije uopšte mnogo tvrd i ne treba mu mnogo da upije. Taman kad sam počela da razmišljam da kupim veće pakovanje ovog putera, primetila sam da mi izlazi gomila sitnih, malih bubuljica po čelu, to su one koje ne možete da iscedite.. a bogami i na drugim delovima lica.. E sad, tu je problem, tad mi je bio vrlo stresan period i moguće je da su mi zato počele izlaziti te bubuljice, ali verujem da su ih Mannini puteri pogoršali jer zapušavaju pore tj. komedogeni su. Ista stvar se desila mojoj sestri sa organskim shea puterom iz Gane sa mirisom ylang-ylanga i geranijuma. Hmm, a takođe i Ani! Verujem da nije slučajnost. Dobro je uzimati malo pakovanje putera da biste videli kako vaša koža lica reaguje. Meni puter od manga nije pomogao oko bubuljica, čak ih je nekako pogoršao. U to vreme sam koristila i Weleda sredstvo za čišćenje i toniziranje 2 u 1 koji takođe nije uspevao da isuši te novonastale bubuljice. 


Sad korsitim Mannin puter od kajsije sa Alverde gelom za umivanje od lekovitog blata i situacija je odlična ^.^ Ovaj puter mi je ipak drag i mislim da ću ga povremeno koristiti na obrazima i kao okoloočnu kremu, ali nikad više na čelu. Inače mi puteri slabo upijaju na čelu koliko god malo da ih stavim, a ono da na vlažnu kožu stavljam puter, meni je to naučna fantastika, jednom sam to probala i nisam znala koliko putera da stavim jer uopšte nisam imala osećaj da li sam dobro razmazala i koliko je upilo i da li će upiti, užas. Tako da, samo na suvu kožu lica stavljam. Jako se sporo troši i u tom smislu vredi svaku paru. Možete se o njemu informisati ovde. Druge blogokoleginice su pisale o njemu, Anđelija i još jedna Ana.


Da li ste probale Mannine putere, kakva su vaša iskustva, šta preporučujete? :D

2 коментара:

  1. Previše upaljenih čela da bi bila slučajnost! :) Ti si bila u stresnom periodu, ja u pmsu, ali to ga ne opravdava :) Meni se situacija poboljšala čim sam umesto njega počela da mažem Premijum Shea, ali čekam da prođe 3 nedelje (kad je negde Mango počeo da zeza) da vidim da se ne povampiri i ovaj :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislila sam da će mi njihov shea puter iz Gane i premijum odgovarati za bubuljice, ali džaba. Komedogeni su isuviše za moje lice :(

      Избриши

Cute Sprout Pot