12.11.2014.

Shenemil zaštitna emulzija za sunčanje i negu tela - Sunny



Hahah, sa totalnim zakašnjenjem stiže ova recenzija! xD 

... u suštini, moja potraga za prirodnim letnjim mazalicama se svela na tri proizvoda, ovaj koji možete videti na slici iznad, zatim Alverde, o njihovim proizvodima za sunčanje možete pročitati ovde i ovde, a nažalost i ovde, njih nisam na kraju uopšte ni stigla da probam jer je sunčanih i toplih dana bilo premalo u Beogradu. Takođe, u opticaju je bio i Pronasol, Šaljićev prirodni melem za sunčanje, njega su koristile mama i sestra i vrlo su zadovoljne, no ja ga nisam ni stigla probati, jedva sam potrošila i ovaj Sunny :( Sledeće godine sigurno pišem o njima, do tada, možete pročitati tuđu recenziju ovde


Težina: 250ml

Cena: 570din.

Ocena: 5/10

O samom proizvodu se možete više informisati ovde :-) Dakle, mirisom isprva nisam uopšte bila oduševljena jer se osećalo na ruže i neke travke, za moj ukus malo starački parfemisano, totalno neegzotično, dosadno, zagušljivo, ustajalo i ružnjikavo. Sestri i dečku se dopalo i nisu razumeli zašto mi je odbojno, a vremenom sam se i ja navikla, tako da ga sada tolerišem, ali ga ne obožavam :p Cena je pristupačna, do proizvoda je vrlo lako doći, mislim da ga ima u skoro svakoj bolje snabdevenoj zdravoj hrani. Od Shenemila sam probala još i pastu za zube od gline, ali ona je bila strašno bljutkasta i nikako je ne preporučujem. Vrlo je moguće i da ću o njoj pisati u budućnosti. Uglavnom, ovu sunčanu mazalicu sam korstila na Adi u periodima od 8 ujutru pa do 10, 11 i posle 16h, u periodima kad sunce nije toliko agresivno. Izuzetno je tečna, vodena tekstura, jako lako se razmazuje, svaki put kad izađemo iz vode, dečko i ja bismo se namazali, vrlo revnosno. Rekla bih da fino neguje kožu, ali nažalost ne štiti baš najbolje od sunca : / Defintivno ga zbog toga neću više kupovati! Jednom smo ostali do 11h i izgoreli smo iako smo se mazali, totalno nas je izdala emulzija :O Sporo se troši, ajd, to mu je plus. Zanimljivo je što su dlanovi suvkasti, pomalo škriputavi od njegovog korišćenja, takođe na telu su vidljive sitne bele peskovite čestice, tragovi gline, što se meni nešto i ne dopada baš.. nije simpatično kad imate to na licu. 



 Ja sam razmatrala i melem za sunčanje od Freshke gore, ali strepim da slabo deluje :/ Ne volim sama da mućkam nešto jer verujem da to nije dovoljno efikasna zaštita od sunca, takođe, mrzi me i više volim da kupim.  Kreativnost čuvam za kuvanje i recenzije ; )


Koje prirodne letnje sunčane mazalice koristite inače? 

Нема коментара:

Постави коментар

Cute Sprout Pot