19.11.2014.

Weleda losion za telo od divlje ruže






Sastav: 
Water (Aqua), Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Alcohol, Glycerin, Rosa Moschata (Rosehip) Seed Oil, Glyceryl Stearate SE, Fragrance (Parfum)*, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryl Stearate Citrate, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Distillate, Rosa Damascena (Rose) Extract, Magnesium Aluminum Silicate, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Xanthan Gum, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*,Citral*, Farnesol*.
* from natural essential oils



Težina: 200ml

Ocena: 10/10

Cena: 2100din


Ovaj ŠLAG ZA TELO sam dobila na poklon od jedne divne devojke sa sajta mojekrpice jer mu je uskoro isticao rok trajanja, niko nije hteo da ga kupi čak ni po ceni od 400din. a ona nije želela da propadne : ) Nikad u normalnim okolnostima ne bih mogla da ga priuštim, a i da imam taj novac, mislim da je 2000 din. za losion jednostavno previše. A da je kvalitetan, majko mila, nijedan mu nije ravan!


Ja miris ruže nikad nisam specijalno obožavala, ali ovaj mi je prirastao k srcu, podseća na ratluk. Celo kupatilo opojno i slatko miriše posle mog mazanja ovim slatkišem. Toliko se laaako razmazuje, izuzetno je lagane i fine teksture, osim toga vrlo brzo upija i ostavlja umereno jak miris. Sigurno bih volela da ga imam još poneki put u budućnosti ^.^ Šta proizvođač kaže o ovom losionu "Harmonizuje čula. Održava hidrataciju i pruža svilenkast osećaj na koži. Svakodnevnom upotrebom održava se elastičnost i koža je primetno mekša. Povećanje hidratacije i do 34%. Svojom svilenkastom strukturom i jedinstvenim mirisom muskatne ruže losion obezbeđuje harmoniju duha i tela."


Takođe, vrlo je user-friendly, samo istisnete pumpicom koliko vam treba, a ne treba mnogo jer je izuzetno hidrirajuće. Koža je, kao što obećavaju, neverovatno svilenkasta i mekana na dodir. Taj božanski miris mene smiruje i opušta, budi neku životnu radost, zahvalnost, inspiriše... dakle zaista ima jako aromaterapijsko dejstvo :D Takođe naglašavaju da je za normalnu i suvu kožu i sa time bih se složila. Zaista osećam prirodu dok ovo maleno čudo mažem na sebe. Neko je u komentaru na američkom sajtu Welede napisao da se oseća ženstveno dok koristi ovaj losion, što se mene tiče, to suštinski jeste tako!

Mama i sestra su takođe oduševljene ovom prirodnom mazalicom. Troši se brže nego čisti, nerafinisani biljni puteri i ulja, ali uživancija u samom procesu korišćenja je desetostruko veća, mhm. Koristila sam i kakao i ši puter, i kokosovo ulje i razne druge prirodne losione, mleka i kreme, ali ovaj je prvoklasni.

Ja brendove koji su mi inače skupi gledam da kupim preko interneta, meni stvarno ne smeta ako je nešto polovno ili mu uskoro ističe rok trajanja. Dobri sajtovi za to su: kupindo, kupujemprodajem i mojekrpice. Najmiliji način kupovine mi je kod Lilje sa bloga Budi lepa :*

Takođe, pratim fejsbuk strane proizvođača i uvoznika jer tu kače obaveštenja o popustima i akcijama, a uvek se nađe i poneka nagradna igra : ) često možete na njihovim sajtovima naći početkom svakog meseca kad i gde se održavaju promocije proizvoda. 

Fejsbuk strana: Weleda Srbija
Uvoznik za Srbiju: Doing
Druga prodajna mesta:

A ostala prodajna mesta možete naći na sajtu Metropolitena jer postoji mali milion apoteka i ne mogu sve da ih popisujem. 

Da li ste probali neku Weledinu mazalicu za telo i kakvi su vaši utisci? 



4 коментара:

  1. Verujem da je dobar, ali je zaista preskup!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se :( ja bih ga zato uglavnom kupovala polovnog na nekom sajtu ili kad mu je skraćen rok trajanja pa opasno pojeftini.

      Избриши
  2. Анониман18/6/15 21:32

    Mila
    Ja obozavam sve sa mirisom ruze,pogotovo kreme i losione,moracu da stedim i kupim jednom ovaj losion.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Oo je muskatna ruža ili šipak koliko sam uspela da pohvatam, ona PRELEPO miriše! ^.^ A Alverde u svojim proizvodima ima damask ružu koju apsolutno ne podnosim, ali vama se možda svidi, imaju recimo puter za telo vintage rose, limitirano izdanje. A imaju i losion sa bademom i ružom http://smizletina.blogspot.com/2015/02/alverde-sampon-za-kosu-cvet-limuna-i.html

      Избриши

Cute Sprout Pot