30.12.2014.

Lavera basis sensitive šampon za telo i kosu


Sastav: 
Water (Aqua), Glycerin, Ammonium Lauryl Sulfate, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Lauroyl Sarcosine, Coco Glucoside, Glucose Glutamate, Panthenol, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycol Distearate, Algae, Melissa Officinalis Flower Water*, Equisetum Arvense Extract*, Calendula Officinalis Flower Extract*, Alcohol*, Fragrance (Parfum)**, Geraniol**, Limonene** Linalool**

*ingredients from certified organic agriculture
** natural essential oils



Težina: 250ml

Cena: 715din.

Ocena: 6/10


Definitivno sam mnogo više očekivala od ovog brenda, delovalo mi je oduvek kao da je kvalitetniji od Alverde kozmetike, a bogami i duplo, troduplo je skuplji od nje. Razočarala sam se, ovaj šampon je vrlo prosečan. Zanimljivo, prijatno miriše, vrlo slično nekom tipičnom Alverde šamponu, ali mnogo gušće i obilnije peni. Efekat koji ima na kosu je takođe približan Alverde-u, nekako je slab, ništa specijalno za negu kose. Moram napomenuti da mi jeste vrlo MEKANA kosa, takođe dendriti tačnije ono što devojke inače zovu antenice, dakle ČUPERCI su smireni nakon ovog šampona i to bi bile dve najveće pohvale za ovaj šampon :o)


Sastav mu je okej, mada mi je krivo što ovih biljnih ekstrakata ima najmanje, nalaze se pri samom kraju sastava :( a ovih penećih čistača ima zilion. Ambalaža skroz praktična, tu nemam nikakvih zamerki. Obećanje koje stoji iza ovog šampona i u potpunosti je ostvareno jeste da je blag i nežan, meni lično to nikako ne odgovara jer osećam kao da ne mogu u dovoljnoj meri da očistim kosu, čim isperem šampon, koliko god ga stavila, miris sebuma i dalje je tu : / A opet nije za bebe jer peče kad uđe u oči. Nisam ga koristila za telo, a verovatno bi u tu svrhu bio vrlo dobar baš zbog te svoje neutralnosti.


Još jedna loša strana jeste da mi se relativno brzo umasti kosa od njega i da mi je pogoršao perut :o Sigurno ga neću ponovo kupiti, ali nisam poptpuno digla ruke od Lavere :) Probala bih njihovu pastu za zube, balzam za usne, dezodorans, kremu za ruke, mleko za skidanje šminke.. 


Kompletan asortiman proizvoda možete pogledati OVDE, a listu prodajnih mesta OVDE :* Toplo vam preporučujem da pozovete da proverite da li nešto imaju pre nego što se zaputite da kupite. Nisu baš dostupni njihovi proizvodi na svakom koraku i oskudna je ponuda, ali ja sam za to da im dam šansu jer mi se sviđa filozofija brenda.


Šta biste probale od Lavere? Koji prirodni šampon preporučujete? 

9 коментара:

  1. Nisam ništa probala mada se jesam raspitivala za njihov intimni sapun, a možda je to bio i L' Erbolario? Uglavnom, neki sa njihovog sajta je :) Naravno, cena je ta koja odlaže kupovinu iz meseca u mesec :)

    Od prirodnih šampona sam probala samo Weledu (ali on je još skuplji) i ljubičasti Alverde, ali nisam nešto preterano oduševljena :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. L'erbolario nije prirodna kozmetika, imaju neke sertifikate za kvalitet i netestiranje na životinjama i slično, ali nemaju sertifikate koje poseduju Weleda, Lavera, Logona, Sante, Alverde, Dr Hauschka i Martina Gebhardt. Videla sam nekoliko sastojaka koji nisu baš najpoželjniji i zato trenutno koristim samo njihove parfeme.Ovo je dobra sažeta smernica http://www.maslina.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=31&Itemid=14 Alverde šamponi su baš prosečni, uopšte nisam oduševljena. A Weledu nisam probala, ali vidim da imaju dosta alkohola.

      Избриши
    2. Odlično što si to napisala! Koji su to nepoželjni sastojci koje si kod njih videla?

      Избриши
    3. Najviše su me odbili parabeni, silikoni i sintetički parfem, a verujem da ima još dosta sintetičkih supstanci koje ne umem da prepoznam ali makar uviđam da ti nazivi nisu zastupljeni u sertifikovanoj prirodnoj kozmetici, ali bih svakako pitala Snežanu da mi potvrdi. Imaju oni biljnih sastojaka u svojim proizvodima, ali za moje standarde not good enough, uostalom prosudi sama http://vitadasbally.blogspot.com/2014/09/recensione-cc-cream-lerbolario-acido.html http://storiediordinariabelta.altervista.org/siero-effetto-reale-lerbolario/ http://beautifulwithbrains.com/2010/08/19/product-review-lerbolario-laloe-refresh-tones-fresh-moisturizing-cream/ http://thepauperfashionist.blogspot.com/2012/02/review-lerbolario-ristrutturante-fluido.html Kucala sam l' erbolario review i otišla na images na guglu, a možeš da kucaš i sastav ili ingredients. Mislim da je identično za Bottega Verde i Caudalie, imaju oni sastojke prirodnog porekla, ali se ne libe da koriste i sintetičke boje, mirise, konzervanse, naftne derivate, silikone i ostalo.

      Избриши
    4. Au, pa ni meni ne bi bili good enough :D Eliminisani! :D

      Избриши
  2. Анониман16/6/15 00:59

    Mila
    Nameravam nesto da kupim od njihove kozmetike jer ih ima u mom mestu ali sigurno necu ovaj sampon jer sam vec cula utiske poput tvojih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja u spisku prodajnih mesta za Laveru ne vidim ništa osim Beograda, Inđije, Novog Sada, Pančeva i Požege.

      Избриши
    2. Анониман18/6/15 21:35

      Mila
      Skoro sam u jednoj lokalnoj parfimeriji videla njihove proizvode(nije ih bilo mnogo),mora da imaju distributera i kod nas.

      Избриши
    3. Zanimljivo. Obično se zvanični spisak prodajnih mesta nalazi na sajtu uvoznika i vrlo je aktuelan..

      Избриши

Cute Sprout Pot