21.12.2014.

Martina Gebhardt balzam za usne


Sastav: Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil°, Lanolin, Cera Flava°(Beeswax°), Butyrospermum Parkii (Shea) Butter*, Theobroma Cacao (Cocoa) Butter°, Mel° (Honey°), Tocopherol, Rosa Damascena Oil*, Geraniol**, Citronellol**.

°Demeter certified raw materials

*ingredients from certified organic agriculture
** component of natural essential oils


Težina: 15ml

Cena: ja platila 240din, inače 1200din


Ocena: 9/10


Ovo maleno sjajno žumance sam kupila na preporuku Lidije sa bloga Good morning gorgeous :D I nisam nimalo pogrešila, ovo je vrlo kvalitetan i hranljiv balzam za usne, pravi zimski. Dve snažne asocijacije na ovu mazalicu su "nešto majčinski" i "proleće".. Nežan, tanan miris ruže (za razliku od zagušljivog Dr Hauschka cvetnog roll on dezodoransa) mi je prirastao za srce kao i cakana porculanska ambalaža! Usne se divno presijavaju što ja posebno volim, to je taj prirodni sparkl od ulja ^.^ 


Sastav besprekoran što se mene tiče - bademovo i ružino ulje, pčelinji vosak, kakao i ši puter, med, vitamin E i lanolin. Odlično neguje, lagano i masno, naprosto klizi po usnama, topi se u dodiru sa prstima iako sa slika deluje strašno čvrsto. Traje jako dugo, čitavu malu večnost :) Dobila sam vrhunski kvalitet za tako male pare i sve to zahvaljujući Ljilji sa bloga Budi lepa.


Ja sam ga u početku često mackala i mislim da usne mogu da postanu zavisne od njega iako ima prirodne sastojke, a to mi se desilo i sa Sabi handmade. Takođe, primetila sam da mi periodično usne postanu suvkaste i imaju one ljuspetine pa moram da radim piling, a to mi se ne dešava sa balzamima koji su teško-masni, na primer koji imaju obilje pčelinjeg voska kao što su Ivić bio shop i Freshka goraSlučajno sam progutala malo ovog balzama i ukus mi se nije baš dopao, kao ni kod Blistavog osmeha od Manne : / 


Meni ne smeta da zamočim prst i namažem usne, gde god da sam, nisam opterećena čistoćom, uostalom uvek imam antibakterijski gel sa sobom.. ali znam da mnogima ova ambalaža nije praktična da je vucaraju sa sobom. To su sve mali minusevi zbog kojih ovaj balzam nije dobio čistu desetku.


Čeznem da probam kreme, tonike i losione Martine Gebhardt, ali Manna puteri su me zarobili na dugi niz godina i nikako ne mogu da ih potrošim još od letnje kupovine :( Ekološka ambalaža me osvojila, netestiranje na životinjama, organski sastojci i čitava njihova filozofija sa kojom se možete upoznati ovdeSkupi su, ali ja rekoh kako ih nabavljam :* 


O ovom balzamu su pisale Uncle Abadash i Pudrijerica. Ne verujem da ću ga ponovo kupiti  zato što stalno isprobavam nove i brzo se zasitim određenog ukusa-mirisa. Fejsbuk strana je Martina Gebhardt Srbija, a same proizvode možete nabaviti na sajtu prirodnakozmetika, u dm-u, na blogu Budi lepa, na sajtu takolako i verovatno na još nekim mestima.

Koje je vaša prirodna zimska mazalica za usne? 

2 коментара:

  1. Verujem da je dobar ali po ceni od 1200 dinara ga, pri čistoj svesti i zdravoj pameti, nikad ne bih kupila :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, pa ne bih verovatno ni ja, ali zato mi je toliko drag Ljiljin outlet :D

      Избриши

Cute Sprout Pot