12.01.2015.

All naturals shea puter


Ovo malo luče sam takođe dobila na poklon od Snežane, osnivača All naturals kozmetike :) O njihovim puterima za telo sam već pisala ovde. Na pitanje da li je ovaj puter rafinisan odgovor je bio vrlo detaljan: " Proizvođač ga deklariše kao rafinisan, ali u postupku obrade su korišćene dozvoljene metode (tretman vodenom parom i diatomejskom zemljom). Inače, da bi imali sve sastojke oraha trebali bi koristiti ono što Englezi zovu raw shea butter, samo oljušten i samleven orah. Čak i u Africi ako ste na you tube-u gledali klipove kako ga afričke žene obrađuju, one ga kuvaju sa vodom da bi masna faza isplivala na površinu. Kuvanje u vodi uništava većinu vitamina. Rafinacija se radi u cilju uklanjanja boje i mirisa." Naravno da bih za lice uvek pre izabrala NERAFINISAN puter kao što je Oshadhi, Manna, Marigold, L'occitane ili Eteria Naturals, ali kad je telo u pitanju nije mi problem da napravim kompromis.


Ima vrlo blag, neutralan miris i iskreno- to mi prija. Neću trubiti o korisnosti shea putera, internet je prepun takvih informacija, pa ko voli nek izvoli. Pakovanje je od 200ml, a cena je 1080din, no sad je trenutno na novogodišnjem popustu od 20% i košta 864din i možete ga kupiti ovde ^.^ Vredi svaku paru jer iako ga mažete na sve osim na hleb, opet traje mesecima! Vrlo je dosadan za aplikaciju i moja urbana sestra nije imala strpljenja da ga topi u rukama, razmazuje polako, strpljivo umasirava i uživa u čarima sadašnjeg trenutka. Ja sam bila vrlo istrajna jer dobro znam da mu nijedan losion, krema, mleko ili puter za telo nije ni do kolena što se tiče hidratacije i nege kože. Mučno je, sporo i teško ako ga ne mešate ni sa kakvim biljnim uljima. I zaista, posle nedelju ili dve korišćenja, žarko sam se uželela nečeg manje masnog i više vodenog, nečeg egzotičnog, osvežavajućeg i voćnog, nečeg što brzo upija i lagano se razmazuje.


Pete su mi bile ispucale, hrapave i nekako ogrubele i mogu slobodno da objavim da su posle svakodnevnog mazanja potpuno preporodila koža na tom delu :D Eto, sad imam mekana i nežna stopalca! Mažem ga pred spavanje i na ruke jer je vrlo masno i zato nije zgodno naokolo šetati i pipkati stvari ili bilo šta raditi po kući :0 Stavljala sam ga na usne i okej se pokazao, ali ja zaista volim miris i ukus na usnama, a ne bezličan ši puter, koliko god da je dobar i hranljiv :) E sad! Skidala sam i maskaru sa njim, to je moj neki intuitivni izum i uticaj Soffiane kozmetike. Nakvasim peškirić za lice vodom i utrljam u njega malo ši putera i muljam i mogu reći da odlično skida i ne iritira okice.


Ima malo tu zrnastu strukturu, ali je dovoljno mastan za razliku od butera iz Sharfan Orange-a koji su previše iskuvali i koji košta 450din za 100g.

Shea puter iz Shafran Orange-a
Shea puter po konzistenciji i boji mene podseća na belo od eurokrema, ali se teže maže xD Ekološku ambalažu ću doveka da promovišem, i evo opet mini hvalospeva: Staklena teglica je preslatka, jedva čekam da je iskoristim posle za nešto, hvala vam što brinete o našoj planeti! :* Ovaj puter ume da bude komedogen i meni su se od njega počele javljati sitne bubuljice na ramenima i grudima, ali na nogama je sjajan. Stvarno je postojan i negujući i verujem da ću jednog dana svoju bebu da mackam ovim! Vraćaću mu se još u toku svog života, probaću rado shea putere i od drugih proizvođača, ali jedno je sigurno: SVAKA KUĆA TREBA DA GA IMA.


Da li koristite shea buter i u koje svrhe? : )

2 коментара:

  1. Upravo ovaj! Napravila sam malu pauzu u toku leta, jer mi je bio previše mastan za svakodnevnu upotrebu, ali evo ga opet pri ruci.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe :) mislim da je ovo najbolji rafinisani na tržištu. Pre sam bila za to da je najbolje direktno se mazati sirovinama kao što su biljna ulja i puteri, ali to ume da bude preteško za kožu (pogotovo leti)! Sad više uživam u Alverde mazalicama koje u sastavu imaju shea puter ^.^

      Избриши

Cute Sprout Pot