19.01.2015.

All naturals tonik za lice



Još jedan poklončić od Snežane koji me je jako obradovao! ^.^ Nadam se da će se ova divna saradnja nastaviti još u budućnosti jer su proizvodi stvarno kvalitetni, kao i ambalaža u kojoj dolaze, jedino što nedostaje je sertifikat, ali verujem da će se i to promeniti u neko dogledno vreme. Što se tiče cena, mislim da su fer i da nije nešto nedostižno skupo. Ono što je meni bitno, jeste da je žena pravi stručnjak u ovoj oblasti i da je usmerena ka neprestanom usavršavanju. 


Sastav možete videti na slici iznad, čist ko suza! Tonik ne sadrži alkohol i zato ne isušuje lice, do sada nisam ni shvatala koliku razliku to pravi.. Pre ovoga sam koristila tonik za lice sa kamilicom od Anubis kozmetike i Sanovita, ali to je bilo davno i jedino čega se sećam je da mi nisu ništa specijalno pomogli, malo su mi osvežili i očistili lice. Pritom je jedan ultra skup, a drugi šokantno jeftin.


Ovih 100ml košta 840din, a o samom proizvodu više možete videti ovde :) Staklena ambalaža mi je uvek mila u kozmetici jer je ekološka, a ja volim i cenim sve što je u skladu sa mojim vrednostima. Ovde imamo jedan interesantan i suptilan biljni miris za koji ne mogu reći da ga obožavam, ali je nekako apotekarski sa primesom paste za zube. Razbuđujući je i moj dečko kad se nešto zamisli spontano i nesvesno uzima ovaj tonik iz regala sa kozmetičkim potrepštinama, otvara ga i njuška xD Hahah, toliko o njegovom aromaterapijskom efektu.


Otvor je, čini mi se preširok, pa nije baš zgodno za korišćenje, pošteno natopim tupfer svaki put, koliko god se trudila da ne sipam puno. Koristila sam ga i ujutru i uveče i jako mi prija jer mi neverovatno nahrani kožu. Bukvalno se zapitam da li uopšte da stavim neku kremu posle njega?! Koža mi je baršunasta i smirena, a mojim izmišljenim rečima sročeno to bi zvučalo ovako- MEKANICA i NEŽNJOLIJA. Dakle, razumeli smo se, totalno je nadmašio agresivno Weledino sredstvo za čišćenje i toniziranje 2 u 1 koje mi je umereno isušilo lice iako imam mešovitu kožu..


Sporo se troši, mislim da će mi potrajati nekoliko meseci. Takođe, relativno brzo se upija, a ostavlja blago lepljivi trag na pojedinim delovima lica, što nekome možete biti iritantno, ali meni je ok jer nije mnogo izraženo. Tonik je toliko blag da verujem da bi posebno odgovarao osetljivoj koži lica. Nakon ovog tonika, rado bih probala neke hidrolate, pogotovo ružinu vodicu  


Ako želite, lajkujte fejsbuk stranu All naturals i svratite do njihovog sajta, možda nađete nešto za sebe.

Koji prirodni tonik za lice preporučujete? 

5 коментара:

  1. Ja trenutno koristim Marigoldov ali bukvalno jednom u tri dana, jer sam primetila da za moje lice važi less is more :D Koristim ga samo kada osetim da mi lice zateže i to kao podlogu za ulje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, ali koliko znam, voda nije dovoljna da spere prljavštinu sa lica, a od tih nečistoća se začepljuju pore i onda nastanu bubuljice? :o

      Избриши
    2. Da, da, svakako i nikako ne može biti dovoljna nega, daleko od toga.

      Избриши
  2. Baš je simpatično pakovanje :). U potrazi sam za dobrim tonikom i naletim na ovaj tvoj post - ovo mora da znači nešto, recimo kupovinu :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super ako sam ti ja izašla u pretrazi tonika :D Odličan je, a to nije samo moje mišljenje http://health-alt.blogspot.com/2015/02/prirodni-tonici-za-lice-preporuke.html http://cosmoholicmea.blogspot.com/2015/03/all-naturals-ekstra-hidratantna-krema-i.html http://makeupandmore.net/blog/domaca-kozmetika-za-ljubitelje-prirode-naturals/ https://uncleabadash.wordpress.com/2015/03/15/all-naturals-brend-herbal-facial-toner-i-choco-body-butter/ :))

      Избриши

Cute Sprout Pot