26.01.2015.

Dr Hauschka cvetni roll-on dezodorans (floral)



Moj prvi susret sa Dr Hauschka kozmetikom! Kao što ćete videti, moji utisci nisu pozitivni, ali drago mi je što sam imala prilike da ovaj dezodorans pazarim za 300 i nešto dinara u Ljiljinom outlet-u, umesto strašnih 1600 dinara o.O Cena je bila ovoliko niska zbog skraćenog roka trajanja, a što se tiče kvaliteta, očekivala sam mnogo više. Inače ne volim roll-on dezodoranse, ali postajem otvorenija za raznovrsne tipove proizvoda jer verujem da je važno biti fleksibilan i koliko toliko širokog uma, ako ništa drugo, makar zbog bogatijeg sadržaja bloga i iz poštovanja prema čitaocima : ) 


Za njega proizvođači kažu da je nenametljivog mirisa. Ja kažem da je taj autentični miris ruže: PREJAK, ZAGUŠLJIV i SLADUNJAV. Iritira me, maltene mi bude muka od njega ako ga predugo mirišem, kao neke veštački zaslađene aromatične bombone! Navikla sam na osvežavajuće i citrusne mirise, ova zgnječena tona ruže ispod miške je blago rečeno olfaktivni šok. Koliko mi se dopao miris divlje ruže Weledinog losiona za telo, toliko mi je ovaj odbojan i napadan. Potvrđujem da ne zapušava pore, ali brine me ovaj parfem u sastavu jer ne piše da potiče od eteričnih ulja?!


Hoho, staklena ambalaža, naravno veliki ekološki plus od mene   Lako se nanosi, ja ga lupim po dnu i ta kremasta smesa se razmaže po pazusima. Meni je to mokar osećaj ispod miške jer jednostavno ne mogu da sačekam da se to prosuši, uopšte nije praktično. Ja uvek prvo obučem majicu, pa onda nanesem dezodorans jer bih inače sve razmazala u procesu oblačenja majice. Takođe, imam neki uvrnut osećaj da dezodorans duže traje ako ga ima malo i na majici, a ne samo na koži xD Lepljiv je dok se ne osuši, a bogami i malo posle. Ja to sve opraštam ovim prirodnjacima.


Kao i sa mnogim drugim prirodnim dezodoransima, desi se da me tu i tamo svrbucka ili da se javi blaga iritacija u vidu poneke crvene tačkice ili bubuljice, ali to sve je malog obima i kratko traje, pretpostavljam da mi neki sastojak na duže staze ne odgovara, a možda ima veze i sa brijanjem. Za po kući je ovaj dezodorans odličan, ali čim naiđu neke stresnije situacije, miris znoja probija, bar meni. Mislim da je sa ovim tipom preparative sve toliko lično da ne može da se izvede univerzalni zaključak, štaviše, možda će vama baš odgovarati. Ja ga sigurno više neću kupiti, ali Dr Hauschka i ja ćemo se još sretati u budućnosti, u kontekstu nekih drugih (sniženih/akcijskih!) proizvoda ; )

O ovom proizvodu se dodatno možete informisati ovde, a zvanična fesjbuk strana je Dr Hauschka Srbija. Uvoznik za Srbiju je DOING, a mislim da je ovo spisak prodajnih mesta, ako ne svih makar većine. Ja ću za sledeću kupovinu pričekati promocije, akcije, sniženja, Ljiljin outlet, kupindo, mojekrpice i slično :*

Da li ste probali nešto od Hauške i šta preporučujete? 

6 коментара:

  1. Ni ja nikako ne volim roll-on dezodoranse, pa makar bili i prirodni :D Predpostavljam da se ni meni ne bi sviđao zbog mirisa, pa i da nije roll-on :) Hvala bogu, pa nije kupljen po pravoj ceni! :D
    Što se bubuljica tiče, od kada sam pazuhe počela da depiliram šećernom pastom nije mi izašla nijedna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad ne bi ni bio kupljen po originalnoj ceni, to mi je preskupo za dezodorans xp Šećerna depilacija, ih, pokušavala sam samostalno i baš je teško išlo, nadam se da ću imati prilike kod nekog stručnjaka da odem da mi to odradi jer mi deluje da je ta vrsta depilacije najzdravija, najprirodnija :)

      Избриши
  2. Анониман16/6/15 18:34

    Mila
    Uh bas je dosta skup.Ja volim roll-on dezodoranse,mislim da sam jedna od retkih koja ima strpljenja da saceka da se osuse posle nanosenja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste :/ i svaka vam čast na strpljenju. Alverde ima ok roll on, ali nisam nešto oduševljena..

      Избриши
  3. Анониман18/12/15 12:00

    Imala sam priliku da se susetnem sa pomenutim roll - on dezodoransom! Zaista me nije odusevio, ostavlja lepljivi trag ispod pazuha, neugodan i jak miris ruze koja sa mesavinom znoja daje jak neugodan miris kiseline!

    Inace ne bih se slozila sa Vama da je parfem u roll on-u diskutabilnog sastava! Navedene su komponente parfema sa oznakom zvezdice koje vode poreklo iz prirodnih etarskih ulja!

    Ovaj proizvod je potpuno prirodan, a miris jaceg inteziteta ruze je diskutabilna stvar,nekima se moze dopasti, a nekima ne!

    Inace poenta jeste upotreba iskljucivo prirodnjih proizvoda!

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. Postoji i verzija sa žalfijom i hamamelisom koja možda svežije miriše http://www.apotekasrbotrade.rs/srpski/proizvod/Dr.-Hauschka-dezodorans-zalfija-50ml Mene je bunilo to što se obično parfem nalazi na kraju sastava jer njegova koncentracija nije visoka i ovde nema zvezdice pored fragrance-perfume. Znam da je Hauška sertifikovana prirodna kozmetika tako da moje sumnje me idu daleko. Mirisi su generalno diskutabilna stvar. Hvala vam na komentaru :)

    ОдговориИзбриши

Cute Sprout Pot