03.02.2015.

Herbateria deo-stik relax (lavanda)



Maleni osvežavajući kolačić :D Zahvaljujem još jednom proizvođačima na ovom divnom poklonu! Baš sam razmišljala koju vrstu da uzmem, pošto ih ima poprilično (ruzmarin-čajevacnana-eukaliptusylang-ylanglimun-bergamotčajevac-miris vanilečajevac-miris čokoladečajevac-miris kokosa) i na kraju sam odabrala lavandu iako sam strahovala da će biti suviše blagog i neutralnog mirisa kao što je bio slučaj kod Freshke gore. Slatkaste sam odmah eliminisala jer jednostavno nisam ljubitelj takvih šećerastih miomirisnih dezodoransa, a i revnosno izbegavam arome. Trebalo mi je nešto snažno i osvežavajuće, ali da mi ne iritira pazuh što se inače lako može desiti sa eteričnim uljima nane, eukaliptusa ili nekog citrusa. 


Kao što možete videti na slici iznad, sastav je vrlo dobar, a za njegovu efikasnost ja potpisujem : ) Ambalaža je krajnje praktična, a sam deo-stik je mnogo mekši i lakše i brže se topi od Freshke gore. To mi smeta jer se razmaže po poklopcu svaki put kad ga zatvorim i mali delovi ostanu napolju jer ne mogu poklopac do kraja da zatvorim, sve se istisne na sve strane i onda prstom to skupljam i vraćam u središte stika xD nadam se da smo se razumeli. I verovatno bi bilo mnogo bolje da sam ga držala u frižideru, ali ja više volim da ga smestim u neseser, u regal svoje sobe da mi uvek bude pri ruci.


Mene ovaj miris umiruje, a toliko se intenzivno oseća, kako pomeram ruke, sama sebi mirišem, milina! ^.^ U stresnim situacijama očekujte samo da još više mirišete, e to je najbolji deo! Pretpostavljam da se ovde koriste neka kvalitetna eterična ulja.. Takođe, ostavlja masne tragove na odeći, a kako i ne bi kad ima i shea puter i kokosovo ulje i kakao puter i vosak, mada ako bi neko nakon nanošenja, dodatno utrljao prstima ovaj stik u pazuh, možda bi se ta problematika mogla svesti na minimum. Cena je pristupačna, 230din za 33g. Nažalost, brzo se troši, a moguće je pored toga da ja stavljam više nego što treba čisto da bih se obezbedila za nekoliko sati. Znam da sam mirna ceo dan sa ovim stikom, odličan je :)


Detaljnije se možete informisati na njihovom sajtu o ovom proizvodu, kao i o prodajnim mestima i čitavom asortimanu. Imaju i kupindo nalog, kao i fejsbuk stranu Prirodni lek. Koleginice su već pisale o njihovim čvrstim losionima za telo: Cosmocholic i Dressing case ;) A na HealthAlt imate recenzije nekolicine proizvoda.



                                                            Kakvi su vaši utisci?

15 коментара:

  1. Super što je tako dobar, ali ti masni tragovi na odeći mi smetaju :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam : / jedva čekam da mi javiš utiske za puder dezodorans od Freshke gore ;)

      Избриши
  2. Ni ja nevolim masne tragove na odeci :-(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Marija, razumem te skroz, ali vrlo je teško to izbeći kad u sastavu postoji kokosovo ulje, kakao i shea puter i pčelinji vosak. Preporučujem ti da probaš Alverde dezodoranse u spreju, meni se najviše dopada vodena nana i morske alge, a možeš čak i njihov muški dezodorans da probaš, mislim da je jači. Cena je oko 375din za 75ml.

      Избриши
    2. Sad mi nešto pade na pamet, da li si probala da ga koristiš na vlažnoj koži? Možda bi efekat bio bolji?

      Избриши
    3. Nisam jer mi je čudno da mi pazusi budu vlažni o.O Nekako, neprirodno, neprijatno.. Vidim da za Manna kremasti dezodorans pišu devojke da ne ostavlja masne tragove, ko će ga znati, možda ja suviše stavim i ne sačekam dovoljno, ali opet ti sastojci su takvi da ne mogu ne biti masni xD

      Избриши
    4. Ta vlažnost je tu samo da bi ulja i buteri bolje "probili" u kožu, da tako kažem, i već sledećeg trenutka je navlaženi deo u potpunosti suv, bar je tako sa kožom lica i tela, pa mi pade na pamet da bi možda i pazusi tako "reagovali" :)

      Избриши
    5. Da, jasna mi je logika iza toga :) moguće, možeš ti da probaš pa da javiš da li valja xD Ja se uvek obučem, pa tek onda stavim dezodorans tako da bi mi to sa vodom bilo komplikovanije. Ali, ako probaš, javi obavezno.

      Избриши
    6. Da znaš da hoću! Prvom prilikom kada i ako kupim takve dezodoranse. :)

      Избриши
  3. Анониман6/7/15 01:05

    Mila
    Super je sto je dobar,a sto se tice masnih tragova to je mana skoro svakog prirodnog dezodoransa koji u sebi ima kokosovo ulje.Trenutno koristim dezodorans u spreju,rucno pravljen i prirodan i bas sam zadovoljna njime.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mila, koji je to dezodorans? Da nije Sabi handmade?

      Избриши
    2. Анониман6/7/15 22:13

      Da,kako si pogodila? :)

      Избриши
    3. Nema puno prirodnih u spreju ;) Sofi, Alverde, Weleda.. slobodno kucaj i imena brendova na blogu ^.^

      Избриши
    4. Nema puno prirodnih u spreju ;) Sofi, Alverde, Weleda.. slobodno kucaj i imena brendova na blogu ^.^

      Избриши
    5. Nema puno prirodnih u spreju ;) Sofi, Alverde, Weleda.. slobodno kucaj i imena brendova na blogu ^.^

      Избриши

Cute Sprout Pot