19.02.2015.

Logona šampon kleka protiv peruti



Dugo sam čeznula za ovim šamponima i najzad mi se ukazala prilika da po slobodnoj volji izaberem nešto iz asortimana ovog proizvođača. Zaista imaju svašta u ponudi, od dekorativne kozmetike koja me jako mami jer osećam da je kvalitetnija od Alverde-a, preko nege lica, kose i tela, pasti za zube, pa sve do kolekcije proizvoda namenjenih muškarcima i bebama i najzad Logona Lavaerde, proizvodi na bazi gline kojima se čisti koža i kosa! Logoninu bogatu ponudu organske i prirodne kozmetike  možete pogledati na njihovom sajtu :)




Dugo imam problema sa ljuspastom suvom peruti i nijedan šampon mi do sada nije pomogao oko toga, a nažalost ni ovaj nije izuzetak. Sestra je teme izlečila kapima od koprive iz apoteke (savet pokupljen sa nekog foruma), ali meni je ta metoda suviše mučna i spora. Trenutno korstim gel protiv peruti na bazi gline od Shenemila, pa šta mi Bog da! Ovaj šampon inače košta 1232 din. za 250ml što je skuplje u odnosu na druge biljne šampone, ali trenutno su im svi šamponi na akciji 20% do kraja februara. Kad je u pitanju nega kose, Logona ima i biljne boje, pakovanje za kosu, lak, gel kao i regenerator u spreju :D 




Oni tvrde sledeće za ovaj šampon "Nežno čisti kosu i kožu glave, umiruje iritacije, svrab i perut. Inovativni fitoaktivni kompleks ulja kleke i lekoviti biljni ekstrakti koprive, korena vrbe i listova breze pomažu regeneraciju i vraćaju balans poremećenim funkcijama temena i kose." Ambalaža je odlična, zaista kvalitetno odrađena, a opet krajnje jednostavna. Specifičan biljni miris, meni skroz nepoznat, nije lep, ali je prihvatljiv i ne zadržava se dugo na kosi. Šampon je gelaste strukture i umereno dobro peni, slično Laveri.


Kosa mi jeste nežna i mekana, kao da sam stavila balzam, ali je nekako suva. I to upravo zbog tolike količine alkohola u šamponu. Teme mi je postalo toliko pahuljasto od peruti, sa sve džinovskim isušenim ljuspama, grozno. Ne da mi nije pomoglo oko peruti, već ju je dosta pogoršalo. Ako ništa drugo, makar sad jasno uviđam da treba da izbegavam šampone sa velikom količinom alkohola. Možda nekom drugom uopšte ne bi izazvalo ovakvu reakciju. Mom tati recimo baš odgovara šampon. Takođe mi se dešavalo nekoliko puta da me malo zasvrbi teme, moguće je da me neki sastojak iritira :0 I relativno brzo mi se izmasti kosa, mislim da je logika da ako alkohol kontinuirano isušuje teme, ono počne da luči još više masti i eto belaja :( Na blogu kosa pročitajte više o alkoholu u proizvodima za kosumeni je taj post bio prosvetljujući.




Da, ovo je taj sjajni poklopčić od šampona, mnogo mi se dopada, strašno je praktičan! Nažalost, i ostale vrste šampona pri vrhu sastava imaju tu vrstu alkohola koja mi apsolutno ne odgovara, a možete ih videti ovde. Skoro sam sigruna da ih zbog toga neću kupovati u budućnosti. 


Još jednom zahvaljujem od srca na divnom tretmanu organskom i prirodnom kozmetikom u njihovom Logos centru  O testerima krema za lice saznaćete u nekom od sledećih postova, za sad je dovoljno da kažem da su moji utisci vrlo pozitivni. Premda je ovo prvo iskustvo sa šamponom protiv peruti bilo razočaravajuće, osećam privrženost ovom brendu, mnogo toga je na mojoj listi želja i volela bih da isprobam i Sante prozvode! Spisak prodajnih mesta postoji na zvaničnom sajtu u odeljku prodaja, a ako želite da ispratite kad su Logonine promocije klik ovde.



Šta vama deluje zanimljivo i da li imate iskustva sa ovom kozmetikom? 


7 коментара:

  1. Nisam nikada ništa probala od Lagone, a sve me manje i privlači. Preskupa je a ne nudi ništa sem vode i alkohola u najvećim količinama :) Dok ih čitaš, vidiš samo breze, kleke, bambuse, vrbe a kada ih probaš osetiš samo alkohol, nažalost :(
    I ja sam u potrazi za šamponom koji će mi odgovarati i za teme i za "dužinu". Teme mi se zasitilo ljubičastog Alverdea već posle mesec dana, a sada nešto kao kombinujem Manna Zdrave pramenove za teme i ljubičasti Alverde balzam za "dužinu". Jedini proizvod do sada koji mi nikada nije iziritirao teme je Manna sapun Zdravi pramenovi, ali znaš kako na njega reaguje ostatak kose :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nemoj odmah skroz da ih otpišeš xD Pogledaj Sante familly šampone, oni su sa manje alkohola i drugačijom, blažom vrstom alkohola i jeftiniji su, ja ću ih definititvno probati! Imaš na sajtu logona.rs :)

      Избриши
  2. Анониман11/6/15 16:57

    Mila
    Jos uvek nista nisam probala od Logone iako vec duze vreme zelim da isprobam ovu kozmetiku.Nema njihovih proizvoda ni u jednoj apoteci ili drogeriji u mestu gde zivim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da mi kažete odakle ste da bih eventualno mogla da vas uputim na neki prirodniji šampon, ne mora da bude Logona :)

      Избриши
    2. Анониман16/6/15 00:56

      Mila
      Kosovska Mitrovica :)

      Избриши
    3. Draga Mila, vidim da ima Alexandar cosmetics kod vas https://www.facebook.com/alexandarcosmetics.kosovskamitrovica pa možete potražiti Insight šampone, oni nisu skroz prirodni, ali su bez sulfata, alkohola, silikona, parabena.. :) imate punoooo recenzija na internetu, pa iščitajte malo. Planiram uskoro da ih probam.

      Избриши
    4. Анониман18/6/15 21:35

      Mila
      Hvala puno :)

      Избриши

Cute Sprout Pot