15.02.2015.

Shenemil poklanjanje [ završeno ]

Hvala na podršci svima koji prate, komentarišu i čitaju moj blog, on je još uvek vrlo mlad i svaki podstrek, sugestija ili primedba su dobrodošli. Ovo je odlična prilika da vas nagradim paketom prirodne kozmetike na bazi gline, a i da mi vi pomognete da više ljudi sazna kako za blog, tako i za proizvođača. A ja ću se naravno potruditi da kvalitetom svog bloga opravdam vaše lajkove i šerove (^.^)

Nije mi cilj da vas nateram da se pretplatite na dobijanje postova, oni koji žele, to će svakako uraditi nevezano za darivanje jer im se blog dopada iz nekog razloga ili ga smatraju korisnim, a oni koji ne žele će verovatno da se odjave čim se nagradna igra završi. Dakle, to nikad neće biti uslov za bilo koje poklanjanje.

Ovo poklanjanje je otvoreno za sve čitaoce sa prostora Srbije ili one koji imaju nekoga u Srbiji kome mogu da pošaljem paket. Zatim, potrebno je da mi na email (NE U KOMENTARIMA!) prirodna.kozmetika.blog@gmail.com pošaljete svoje podatke: ime, prezime, koji paket želite i nalog sa koga ste lajkovali i šerovali ovaj post,  i OBAVEZNO da napišete da li ste koristili proizvode na bazi gline, koje, kakva su vaša iskustva i utisci ako jeste, a ako niste, šta je to što biste želeli da probate i zbog čega, zašto baš vama treba da poklonim paket, šta inače mislite o glini i njenim lekovitim svojstvima, možete da smislite neku rimu, pesmicu, slogan, priču, možete da pošaljete svoju fotografiju proizvoda koji ste koristili. . dakle, šta god želite, glavni kriterijum jeste koliko ste ORIGINALNI, KREATIVNI, MAŠTOVITI, AUTENTIČNI i koliko je truda i zalaganja u to uloženo! Nema odabira pobednika nasumice :) Moji prijatelji, rodbina i porodica neće učestvovati, a ja ću odabrati 5 najboljih komentara.

Sledećih mesec dana traje giveaway, pa imate dovoljno vremena da osmislite :* Naravno, ja plaćam poštarinu za paket i pobednike ću javno objaviti na fejsbuk strani, a i kontaktirati ih preko mejla, pa je potrebno da mi u roku od 72h odgovore. Ako to ne urade, biram nekog drugog isto na osnovu KVALITETA odgovora, a ne puke sreće.. Kriterijum odabira jeste subjektivan i pristrasan, ali ne želim da ljudi masovno ostave svoje podatke i lajkuju i dele na svom fejsbuk zidu i da se zapravo vrlo malo potrude oko tog poklona i da sve to odrade na jedan površan način, već hoću da ovo osvoje oni koji zaista vole i cene prirodnu kozmetiku i kojima je stalo da baš ove proizvode koriste.

Uslovi pored onog svega gore navedenog su da lajkujete Shenemil fejsbuk stranu, da lajkujete fejsbuk stranu blogazatim da javno sherujete ovaj post na svom zidu (opcija PUBLIC). U redu je ako nemate fejsbuk nalog, samo mi to naglasite u mejlu. Ako imate nalog na nekim drugim društvenim mrežama, možete tamo da objavite, samo mi naglasite koja je u pitanju i ostavite link da bih mogla da vidim. A ako nemate nalog ni na jednoj društvenoj mreži i to je ok, samo mi napišite u mejlu.. 

A sad poklon-paketi: trećeg ima po dva puta :D


1. paket

2.paket

3.paket













Klikom na proizvode iznad, možete se informisati o njima na zvaničnom sajtu. Ako imate neka pitanja, nedoumice, slobodno mi pošaljite mejl. Trudiću se da ispunim vaše želje, ali ako većina vas hoće isti paket, moraću nekako da prelomim i zato možete da sortirate pakete od 1-4, kao mala lista želja, na prvo mesto stavite broj onog kojeg najviše želite, zatim broja paketa koji malo manje želite, onda broj paketa koji baš malkice želite  i na kraju onaj koji može da prođe :D To mi pošaljite u mejlu kad budete slali podatke i ovo je opiciono, dakle NE MORATE, ali mislim da može biti vrlo korisno!  

Recenzije biomaske možete pročitati kod  Dressing case, Joannes' view of life, Beauty stuff by Anna, La petite valise d'une jeune fille, Cosmetics is my passion i kod Pudrijerice. O glini za kosu su pisale Facelook i Beauty stuff by Anna. Pastu za zube je recenzirala Kapljice sreće by Mala boginja. Glina gel protiv peruti, biomaska i ulje za nokte i zanoktice su se našli na blogu Šminka je ljubav.



Srećno svima!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Paket broj 1 je osvojila  Ivana Savić


paket broj 2 Selma Huremović


paket broj 3 Nevena Jovanović


paket broj 3 Jasmina Makuljević


paket broj 4 Kristina Đorđević






Katarininu sličicu možete videti iznad, a pesmica Shenemil spas glasi:

Priroda me štiti,
daje mi lepotu, 
ne smemo zaboraviti
svu njenu lepotu.

U njoj sam poznala 
i čarobnu glinu
kad akna radoznala nasred čela sinu!

Rekoh: "Glino, upomoć! 
Šta da radim sada?"
"U meni je moć!",
reče ona tada.


Stavih je na lice

i sačekah malo,

od akne bezobrazne
ni traga nije ostalo.

Od tada je Šenemil
moj saveznik pravi
ničemu ne dozvoli
lepotu da mi kvari!


Nevenina pesmica Shenemil:

Shenemil u meni oduševljenje budi 
zato njegove proizvode morate probati ljudi.
Malo na kosu, malo na zube
ne može ništa loše da vam bude.



Najbolje od prirode Shenemil nudi 

da budemo lepši negovaniji i bolji ljudi.


Glina bela, zelena, i u najfinijem prahu,
na mojoj kosi, licu i u svežem dahu.
Glinu za upotrebu preporučujem svima
jer glina je najbolje što priroda i Shenemil ima.

Jasminina pesma o Shenemilu:

Priznaću Vam da iako važim za devojku finu,
do sada nikad nisam koristila proizvode koji imaju glinu.
Čak mi i dugo nije baš bilo najjasnije i umelo je da me buni,
kakvo to kozmetičko dejstvo ima glina koju sam skupljala za čas likovnog po šumi.
Međutim, svi oko mene počeše da je hvale i ispredaju razne priče
kako posle nanošenja maski sa glinom imaju kao beba nežno lice.
A još kad sam čula da nakon njenog tretmana kosa dobija volumen i sjaj,
shvatila sam da je glina baš divan proizvod, čisto prirodni znaj!
Priroda je darežljiva i u sebi ona krije mnoge tajne, 
krije ona mnoge sastojke, lekovite i sjajne,
a jedan od njenih sastojaka koji se preporučuje svima,
i koji ima delotvorno dejstvo - svakako je glina.
Zato bih želela prvenstveno da probam biomasku iz ove divne kozmetike,
a nadam se da ću i pastu za zube da probam imati prilike,
jer želja mi je da i dalje vidim sebe kao zdravu, lepu i mladu,
a to mogu samo sa prirodom u skladu!


Hvala svima na učešću, biće još darivanja u budućnosti!




Нема коментара:

Постави коментар

Cute Sprout Pot