22.04.2015.

Logona balzam za usne bio neven



Logona je u martu za Beograđane u saradnji sa časopisom "Sensa" organizovala Test and try day i tom prilikom sam dobila i ovaj zgodan poklončić. Imali smo kratko predavanje gde nam je predstavljen maltene ceo asortiman proizvoda organske i prirodne kozmetike ova dva brenda - Sante i Logona. Ko je hteo, mogao je besplatno da obavi pregled kože i dobije savete za njeno pravilno negovanje, a Tijana, Teodora i ja smo za to vreme njuškale, komentarisale i isprobavale raznorazne proizvode. Bila je čak i mini nagradna igra gde ste mogli osvojiti kozmetički tretman! 


Isprva nisam ni slutila da će mi ova mazalica za usne toliko odgovarati! Svakako mi je bila na listi želja, odmah pored Dr Hauschke i Welede :) Cena ovog balzama nije bezobrazno visoka, košta 507din. za 4,5g što je za mene sasvim u granicama normale i vrlo prihvatljivo. Svesna sam da ima dosta jeftinijih balzama domaćih proizvođača i ako je nekome ovo nepristupačno, predlažem labela Ivić bio shop. Ambalaža jeste kvalitetna, ali možda suviše dosadnjikavog i nezanimljivog dizajna. I imam utisak kao da se poklopac previše lako odvaja od donjeg dela i ne stoji dovoljno čvrsto.


Ovaj voskasti narandžarac miriše NEUTRALNO, zapravo neobično blago, ali mi se uprkos toj jednostavnosti dopada. No, moj dečko koji inače uopšte nije izbirljiv i ne oslanja se puno na svoje čulo njuha se iskreno namrštio kad sam mu približila ovo labelo. Neven se zaista može malo osetiti, ali i to cvetno obeležje je negde u pozadini i jedva se razaznaje! Nisam ljubitelj nemirisnih balzama za usne i to se jasno da videti iz moje recenzije EOS-a. Ipak, ovaj mi je prirastao za srce svojom nenametljivošću i čistotom xD


I tako on meni nežno miriše i to je super, ali nega, ljudi moji! Takvo nešto dugo nisam srela na svojim usnama. Da bismo to razumeli, bacimo nakratko pogled na sastav - organsko nerafinisano, hladno-ceđeno ricinusovo, jojobino, suncokretovo i ulje pšeničnih klica (to što bademovog ulja nigde nema, a obećavaju ga na etiketi - u međuvremenu sam saznala da je u pitanju stara deklaracija, a od tada je formulacija menjana i unapređivana, pa ovo više ne važi i biće prepravljeno), a zatim ide čitava tura voskova - karnauba, kandelila i pčelinji vosak. Za prva dva biljna voska stvarno nisam čula, slobodno kliknite na njih da se više informišete. Mene priroda neprestano oduševljava svojim autentičnim rešenjima za negu i lečenje. Ovde imamo i vitamin E, prirodnu aromu, ekstrakt cveta nevena, a na sajtu prirodna kozmetika za benzyl benzoate sam saznala da je prirodni sastojak esencijalnih ulja cimeta, jasmina i ylang ylanga, dok je benzyl salicylate prirodni sastojak esencijalnog ylang ulja. Takođe, linalool je sastojak skoro svih esencijalnih ulja i predstavlja prirodni konzervans. Eto, nešto novo smo naučili.


Logona balzam za usne je relativno čvrst i topi se divno u dodiru sa usnama (a nažalost i na većim temperaturama se jadničak nekako oznoji i presijava) Ostavlja mastan film na usnama i čitala sam da devojke pišu na stranim sajtovima da osećaju da im samo stoji na usnama i da ih uopšte ne neguje, ali sa mnom to nije slučaj, baš naprotiv! Ima tu težinu pre svega zbog silnih voskova i to obožavam jer mi se ne stvaraju ljuspice na usnama kao što je bio slučaj sa Martina Gebhardt balzamom za usne. Zaista štiti, hidrira i umekani usne, a do sada je malo koji balzam sve to uspevao da odradi. Često mi usne postanu zavisne i isušene, pa se stalno mackam (da, i to je moguće sa prirodnim balzamima za usne ako su slabog ili neodgovarajućeg sastava!), no ovde samo nekoliko puta dnevno namažem deblji sloj i mirna sam na duže staze. I pored toga, moram primetiti da se moj narandžasti drug brzo troši.. Na usnama se lepo presijava, možda još nekog to zanima osim mene ;)


Ako već niste, pročitajte moje utiske o Logona šamponu protiv peruti

Da li ste probali nešto od ovog brenda i šta mi preporučujete? (^.^)
Šta biste voleli da probate?

6 коментара:

  1. Ja i dalje nisam otvorila svoj! Nedavno mi je jedna drugarica poklonila EOS Summer Fruit, koji isto tako sad čuvam jer imam 6 otvorenih balzama koje koristim. Ja isto volim mirišljave mazalice za usne ali imam jedan koji je neutralan i on mi obično prija uveče pred spavanje. Uvek treba imati opcije! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, ja ne znam da li bih izdržala da ne otvorim, tu sam ko malo dete :D 6?! Mislim da ne bih mogla nikako da baratam sa svima njima. Istina, volim da imam opcije, ali su mi dva balzama sasvim dovoljna, jedan u kutijici, jedan u stiku ;) Zanimljiva ti je ta podela za dnevne i noćne balzame po mirisu <3

      Избриши
  2. Nisam probala, ali kako obožavam neven u kozmetici, verujem da bi mi se svideo! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo moguće! :) imam nekakav intuitivni utisak da je sličan Marigoldovom balzamu za usne.

      Избриши
  3. Nisam probala,a nisam ga nikad ni videla,ali bih svakako volela,a sto se otvaranja tice tu samm kao vlasnica bloga kao malo dete i ja bih odmah isprobala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, radoznalost plus nestrpljenje cine svoje :) vama najblize prodajno mesto Logone je Lilly 88 Leskovac, Masarikov trg 1/bb, 016/218-029 Mozete poruciti Freshka gora medene balzame za usne jer je za narudzbine od minimum 500din. dostava samo 45din. Pokusala sam da pronadem neke prodavnice zdrave hrane jer se uglavnom tamo prodaje prirodna kozmetika i u Leskovcu ima http://srculence-lux.com/zdrava-hrana/maloprodaja/ Takode, Plantplus kozmetika je iz tog grada https://www.facebook.com/plantplus Jako mi je zao sto imate toliko slab izbor :(

      Избриши

Cute Sprout Pot