16.04.2015.

Weleda pasta za zube od nevena



Ovo je zapravo druga Weledina pasta koju sam probala, prvo na šta sam naišla je njihov dečiji gel za zube koji me oduševio, ali o njemu ćemo neki drugi put. Dobila sam je kao poklon na Weleda prezentaciji i  ovom prilikom se zahvaljujem na pozivu, bilo je vrlo zanimljivo i korisno iskustvo. Nažalost, ukus paste mi se nije dopao, ali mom dečku itekako jeste :) Ja se unapred radujem kupovini Weleda biljne paste za zube i rataniji, o da! Trenutno imate akciju u Lilly-u koja traje do 26.04 2+1 gratis, kupite tri Weleda proizvoda, a najjeftiniji dobijete za dinar! 



Sviđaju mi se aluminijumske tubice jer se ne viđaju na svakom koraku, pogotovo ne kod industrijskih pasti za zube koje su uglavnom obučene u plastikaner, za koji znam da je jeftiniji, ali opet ga ne volim. Ne znam da li je ova opcija više ekološka, nešto nisam sigurna, ali ima starinski šmek. Pasta za zube sa nevenom košta 700din. za 75ml što je zaista skupo za većinu ljudi u Srbiji, no dobro je što uvek ima nekih akcija i popusta, samo treba redovno pratiti na njihovoj fejsbuk strani. Ono što sam skoro saznala na forumu Ana (ima i tema Weleda, pridružite nam se) jeste da je KONSTANTNO najjeftinija apoteka Srbotrade, tamo ova pasta košta 526din


Ova pasta za zube je bez mentola jer on nije preporučljiv recimo u homeopatskom lečenju. Ja volim taj pepermint efekat i ovde on vidno izostaje, a navodno bi trebalo  efikasno da ga zameni komorač. Meni lično to eterično ulje komorača smeta jer zbog njega ukus paste nije prijatan i ne osvežava me preterano. Snažno se oseća alkohol, a dok perem zube, to je doživljaj kao da žvaćem zašećerno cveće i isprva sam mislila da mi neven izaziva odbojnost, ali sam u međuvremenu prosvetljena na blogu Good morning gorgeous. Mogu da potvrdim da kalcijum-karbonat odnosno kreda nežno i temeljno čisti zube, a i da taj zlokobni komorač stvarno pruža osećaj čistoće u ustima.


Proizvođači još kažu da je kreda tu zarad poliranja zuba i zbog konzistencije same paste, a mene je to baš kopkalo kad sam koristila paste za zube od gline jer mi nije bila jasna uloga ovog sastojka. Takođe kažu da izbeljuje zube? Zanimljivo :0 Sve njihove paste su bez fluora i oko njega postoji džinovska diskusija među stručnjacima i ne bih se upuštala u to jer ni ja više ne znam šta da mislim. Naglašavaju da su njihove paste nastale uz konsultaciju sa stomatolozima i za sada mi je to dovoljno utešno. Da li odstranjuje zubne naslage i štiti od karijesa kao što svečano i ponosno obećavaju? Ne znam! Morala bih baš dugo da koristim ove paste da bih tako nešto lagodno izjavila xD


Neven bi trebalo da deluje umirujuće i zajedno sa mirtom ima anti-septično i anti-inflamatorno dejstvo. Ova pasta za zube NE PENI i to je sasvim u redu jer ne koriste peneće tenzide i verovatno će vam trebati vremena da se naviknete ako se sa tim niste do sad sretali. Naravno da ovde nema sintetičkih konzervansa, boja i aroma, a važno je što nema ni šećera ni šećernih dodataka jer se time čuva prirodna ravnoteža usne flore. Pasta je pogodna i za vegane. Iščitala sam dosta pozitivnih utisaka na stranim sajtovima pogotovo ljudi koji su imali neke hronične probleme, ali ja o tome ne mogu da svedočim pa vam preporučujem da izguglate ako vas zanima.


Hm, nisam dakle ljubitelj ni ukusa ni mirisa ove paste sa nevenom.. Uspela sam da je potrošim, ali maltene sam je samo ja koristila 4x dnevno i zato mi je dugo potrajala, možda čitavih mesec dana. Cena joj je visoka, sastav bi trebalo da je dobar no neki ljudi su počeli da paniče oko ovog aluminijuma što se spominje pa bih volela da mi to neko stručniji razjasni. Ovaj brend mi je posebno drag zbog svoje filozofije i vrednosti (pa pogledajte im samo logo!) i verujem da ću vam još pisati o njihovim proizvodima. Skoro sam kod Ljilje u outlet-u na blogu Budi lepa nabavila ulje za telo od citrusa, a uskoro možete očekivati recenziju Weledinog losiona za telo od nara! ^.^



Ako niste do sada pročitali hvalospev o Weledinom losionu za telo od divlje ruže klik ovde

Da li ste probali ove paste za zube i kako vam se čine? :*



14 коментара:

  1. Ja sam ovu pastu odnela roditeljima jer oboje imaju problema sa zubima i krvarenjem desni, a i ja sam je koristila nekoliko dana dok sam bila kod njih. Meni se na primer jako sviđa - ukus mi nije neprijatan, štaviše zanimljiv mi je i podseća me na neki dečiji sirup za kašalj koji sam pila kao mala. :D Lepo čisti zube i sviđa mi se osećaj u ustima nakon nje. Komorač daje dovoljno svežine u ustima, a ipak nije mentolasto pa da menja ukus hrane. Mami i tati se baš sviđa i to mi je najbitnije. Ja trenutno koristim Weleda slanu pastu, pisaću uskoro o njoj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da mami i tati odgovara i nadam se da će im ublažiti probleme koje imaju! :) Jedva čekam da čujem tvoje utiske o slanoj pasti :* inače obožavam ukus sirupa za kašalj, ali ovo nije my cup of tea. Mislim da mentol u prirodnim pastama za zube ne menja ukus hrani jer ga nema u velikim količinama, na primer Weleda dečiji gel za zube ima nanu, ali nije agresivan već blago osvežava.

      Избриши
  2. Nisam baš shvatila koji te aluminijum više muči, onaj u tubuma ili onaj u pasti :)
    Bitno je razjasniti šta je šta, da ne bude kao sa sulfatima koji su svi na lošem glasu zbog SLS-a.
    Aluminijumska ambalaža se smatra ekološkom jer se skoro bez ostatka može reciklirati, što nije slučaj sa plastikom (osim nekih vrsta kao što je PET, ona providna plastika). Da ne idemo sada dublje koliko je proizvodnja samog aluminijuma ekološka, jer za proizvodnju aluninijuma se koristi mnogo struje, a opet se to može uraditi sa manje ili više uticaja na životnu sredinu (termoelektrane su veliki zagađivači).
    Što se tiče ovog aluminijuma u pasti, opet važi ono sa sulfatima, nisu sva jedinjenja aluminijuma štetna, konkretno ovaj ovde korišćeni magnezijum aluminijum silikat ima tzv "low health concern" i generalno se smatra bezbednim. To je prirodni mineral koji se dobija iz gline i u pastama služi kao ugušćivač. Ima velike molekule koji se kao takvi ne mogu apsorbovati kroz kožu.
    Zato, ne brini, ako ti ne smeta da pereš zube alkoholom, slobodno koristi ovu pastu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Snežana, na detaljnom objašnjenju, nisam bila nešto preterano zabrinuta, ali ima raznih ljudi koji vole da paranoišu, pa rekoh, bolje da se informišem :D

      Избриши
  3. Ne znam da li bih probala, s obzirom da se od Parodontax ne odvajam već godinama :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo ti može biti pravo osveženje, meni baš prija da stalno menjam paste za zube. Nameračila sam se i na Logonu, Dr Hauschku i Laveru xD Nisam probala Paradontax,vidim da imaju dosta biljnih komponenti i to je kul, ali ne znam kakvi su im drugi sastojci?

      Избриши
    2. Nije savršen, ima npr. cocomidopropyl betaine i alkohol :/

      Избриши
    3. Meni je alkohol ok u većini proizvoda (paste za zube, dezodorans, kreme za lice i ruke, losioni i ulja za telo..) ali ga izbegavam u toniku za lice. A ovaj drugi sastojak bi bilo dobro da nam Snežana protumači, ako želi :)

      Избриши
  4. Ja baš volim miris komorača u toj pasti, ali mi malo mi suši usta, pa ću preći na rataniju.
    Što se tiče aluminijuma, on je ovde prirodni sastojak gline, sa veoma velikim molekulima koji ne mogu da prodru u kožu. (http://www.weleda.com.au/magnesium-aluminium-silicate/w1/i1003494/)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ljiljo, nikad dosta informisanja! :) sad kad ste to spomenuli možda i meni malo suši usta. Nema veze, od te četiri vrste sigurna sam da ljudi mogu naći nešto što im odgovara.

      Избриши
  5. Анониман16/6/15 01:01

    Mila
    Ovu pastu nisam probala,koristila sam Weleda sole ali moja deca koriste iskljucivo Weledinu pastu za zube i nemam namere da im je menjam jer je odlicna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slana pasta za zube baš deluje neobično :D Drago mi je da im odgovara, ta Weleda dečija pasta je ubedljivo najukusnija!

      Избриши
  6. Анониман9/7/15 20:59

    U zdravoj hrani postoje slicne biljne paste, za 150-200 rsd.
    Meni se ukus ne dopada, pa sam se nakon nekoliko dana vratila obicnim pastama:-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da li mislite na ove ajurvedske paste? One sadrže SLS, parabene i još neke ne baš poželjne sastojke, pogledajte komentare http://www.ajur-veda.rs/proizvodi/sahul-zubne-paste/ Takođe, načula sam da su groznog ukusa : / Weleda paste su dobrog ukusa, možete da razmotrite i Logonine i Hauškine. Ove su isto ok https://beautyaxiom.wordpress.com/2014/08/16/aloe-fresh-smile-whitening-pasta-za-zube/ https://beautyaxiom.wordpress.com/2015/02/07/medicinske-paste-za-zube/ https://beautyaxiom.wordpress.com/2015/02/22/weleda-paste-za-zube/ http://supernovakozmetika.blogspot.com/2015/01/siberian-health-prirodna-pasta-za-zube.html Možete probati i paste za zube od gline npr. Freshka gora :)

      Избриши

Cute Sprout Pot