23.05.2015.

Alverde deo sprej magnolija i slez



 Obožavam Alverde dezodoranse u spreju i ostalo mi je još samo muški da isprobam! Acerolu i brusnicu nažalost nisam uspela da nabavim onda kad je bila zastupljena i u modi, ali sam zato mentalno rezervisala ovaj novitet čim se pojavio. Mesecima sam ih koristila i iznova im se vraćala jer je odnos cena-kvalitet odličan. A ako Weledini dezodoransi ovog tipa ikad budu na nekoj posebnoj akciji, eto mene.. Sofi dezodoranse bih isto rado probala!


Staklena ambalaža od 75ml značajno je teža od plastičnih verzija industrijskih prskalica i ne znam baš koliko je zgodno nositi je sa sobom u torbi. Pored estetskog momenta, posebno me privlači što se ovaj materijal može reciklirati beskonačno mnogo puta :) I da, ako sterilišete potrošenu bočicu može vam poslužiti za neke hidrolate, termalne vode i ostala čuda jer je raspršivač sjajan. Košta 355din i meni traje nažalost manje od mesec dana zato što ga puno stavljam.


Miris je vrlo primamljiv jer predstavlja mešavinu cvetnog i osvežavajućeg tako da se lako može dopasti i onima koji inače vole citrusne note, kao i ljubiteljima slatkastih mirisa. Boca nije pod pritiskom i ovaj dezodorans je voden, a ne u spreju tako da ne zagađuje životnu okolinu kao većina industrijskih! Pomoću pumpice istisnete taman koliko vam odgovara što je u mom slučaju 6-7 puta ispod svakog pazuha. Zapljusnuće vas snažan miris alkohola i osetljiva koža se može ozbiljno pobuniti (alkohol peče i isušuje) ali ja lično nikakve iritacije nisam imala, čak ni posle brijanja, samo osetim blago zagrevanje tog područja. Alkohol naravno ispari u roku od nekoliko sekundi i ostaje prijatna svežina ispod miške koja se neće nimalo mešati sa parfemom!


Meni ostaju mokri tragovi na odeći jer nemam strpljenja da sačekam da se dezodorans prosuši pa da tek onda navučem majicu. Idealan je za leto jer ne ostavlja masne tragove kao Herbateria ili Freshka gora, a takođe ni žućkaste fleke kao Sabi handmade sprej dezodoransi. Mami je zasmetalo kod ovih dezodoransa to što su blago lepljivi i zato ih je brzinom munje otpisala, no meni ne smeta i srećna sam što su organski, ekološki i ne sadrže sumnjive metale


Budimo realni, prirodni dezodoransi nas ne mogu štititi od neprijatnih mirisa 24h. Takođe oni ne sprečavaju znojenje jer nisu anti-perspiranti. Takva očekivanja nisam ni imala, meni je dovoljno da efikasno eliminiše stvaranje bakterija, a samim tim i nemiris koji od njih potiče. Alverde dezodorans me štiti oko 6-8 sati što je skroz prihvatljivo za moje standarde. Recenzije ovog tipa proizvoda su najnezahvalnije jer miris znoja zavisi od naše ishrane, lekova koje koristimo, bolesti organizma, materijala od kog je odeća napravljena i ono što je meni efikasno vama možda uopšte neće odgovarati.


I za kraj, evo sastava ovog veganskog sprej dezodoransa: alkohol*, voda, trietil citrat, parfem**, glicerin, ekstrakt cveta magnolije, cvetna vodica damask ruže, ekstrakt lista crnog sleza, poliglicerol-10 laurat, limunska kiselina, alkohol, geraniol**, citronelol**, limonen**, linalol**, citral**, farnezol**
* sastojci iz sertifikovanog organskog uzgoja

** potiče od eteričnih ulja.



Da li ste probali organske, prirodne dezodoranse?
Preporuka? :*

20 коментара:

  1. Baš često kupujem Alverde, ali me nikad nije nešto nateralo da uzmem dozodorans! U suštini, to je najviše zbog toga što nemaju nijedan u stiku, ali sa tim sam dosadila i bogu i narodu :D
    Ja još koristim Sofi (od decembra!) i slažem se da miris znoja zavisi od hiljadu drugih faktora, ali bih dodala samo da je mnogo bitno nositi i odeću od prirodnih materijala. To je svima već dobro poznato, ali nije zgoreg pomenuti. Meni dezodorans mnogo manje "deluje" kada obučem neki akrilni džemper ili sintetički gornji deo trenerke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Trudila sam se da budem fleksibilna i isprobala sam skoro sve tipove dezodoransa, najefikasniji su mi u stiku i spreju. Alverde roll-on koristim kad sam kod kuće jer je slab, biće zasebna recenzija i o njima, a puder dezodorans Freshke gore nisam još uvek probala. Meni nijedan dezodorans ne bi mogao toliko duuuugooo da potraje!! xD U poslednje vreme insistiram na kupovini isključivo odeće od prirodnih materijala jer mi više prijaju, a i kapiram da je način dobijanja više ekološki :*

      Избриши
  2. Bas mi je drago sto sam ovo procitala,nism cula za ove dezodoranse,za neke organske jesam(Sofi i Weledine),ali za ovaj nisam ni cula,volela bih da ih isprobam,obozavam prirodu i sve od nje,post ti je stvarno interesantan,a eto saznala sam i nesto novo sto mi je bas drago,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Alverde je marka prirodne, organske kozmetike značajno jeftinija od Welede i mogu se kupiti samo u dm prodavnicama ;) Sofi je domaći brend i njihovi proizvodi deluju vrlo kvalitetno, nisam nažalost još uvek ništa isprobala, ali imam u planu! Hvala na lepim rečima, nadam se da ćete imati prilike da probate.

      Избриши
  3. Анониман25/5/15 15:44

    I ja isto koristim dezodorans u spreju :DDD ne ovaj (al' definitivno cu i ovaj isprobati), al' opcenito mi je ideja takvog tipa dezodoransa PERFEKTNA. Nit' steti okolini, nit' ostavlja stagove po odjeci, a puno punoooooo mi bolje otklanja neprijatne mirise od bilo kojeg drugog dezodoransa, bas zbog tog alkohola koji bukvalno sve bakterije ubije i dugo mi se zadrzi miris :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, nema fleka na odeći - one se uglavnom javljaju kod konvencionalnih anti-perspiranata ili kod prirodnih dezodoransa u stiku koji su pravljeni od kokosovog ulja, pčelinjeg voska, kakao i shea putera ;) Meni je vrlo važno da ne zagađuje dodatno životnu okolinu i zato obraćam pažnju i na sastav i na ambalažu, drago mi je da nas ima još ekološki osveštenih :D Alkohol je zaista efikasan, nije ni čudo što su ga stavili u tolikoj količini, ali oni sa osetljivom kožom se ne bi dobro proveli! Miris i meni posle ostane na majici. Njihov roll-on koji nema alkohola je mnogo manje efikasan : / Drago mi je da ćeš isprobati i ovaj, javi kako se pokazao :)

      Избриши
  4. Nisam nikada koristila dezodoranse u spreju, da budem iskrena nisam ni znala da postoje.
    Probala bih Alverde, plus mi se još svidja što mogu iskoristiti praznu bočicu na mnogo načina. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prirodni dezodoransi u spreju nisu toliko česta pojava u Srbiji :) mislim da u svetu postoji mnogo veći izbor, a kod nas su najpoznatiji oni u stiku koji se prave od jestivih sastojaka ko što su kukurzni skrob, kokosovo ulje, kakao puter i slično.. Probaj, stvarno im je pristupačna cena, pa čak i ako omašiš, nisi mnogo u gubitku ^.^ u poređenju sa Weledinim dezodoransom koji košta oko 1000 dinara, Sabi handmade i Sofi koji su oko 500din, ovo je najjeftinije :*

      Избриши
    2. Sigurno ću probati, hvala na predlogu :)

      Избриши
  5. Nisam do sada probala nijedan dezodorans ovog tipa. Imam problem sa pojačanim znojenjem i nisam sigurna koliko bi mogli da me zaštite od neprijatnih mirisa. Slažem se da stik i sprej bolje deluju od roll on varijanti. One su mi baš slabe i koristim ih ili kad dobijem na poklon ili kad je neka baaaš akcija, pa dobro dođu za promenu. Hvala na divnom postu, kao i do sada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se punooo znojim pogotov kad je stresno, i da ponovim, miris znoja zavisi od različitih faktora, meni je efikasan, a vi možete probati neki bez aluminijuma i parabena, ne mora biti skroz prirodan http://lepotica.rs/tekstovi/koji-dezadoransi-ne-sadrze-aluminijum-i-parabene i http://sminkajeljubav.blogspot.com/2014/08/jos-tri-tzv-zdrava-dezodoransa.html :)

      Избриши
  6. Анониман16/6/15 01:05

    Mila
    Skinula sam sliku ovog spreja u telefon da bih se setila da ga kupim kada budem u dm-u i to bas zbog ovog tvog post ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je, nadam se da će vam se dopasti koliko i meni ;) Vodena nana i morske alge je takođe odličan!

      Избриши
  7. Анониман2/10/16 20:08

    A kako da sterilišem praznu bočicu?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno alkoholom? Hm, ne znam tačan postupak :/ ali vidim da ima na internetu postupak sterilizacije staklenih tegli xD ja bih stavila malo alkohola i promućkala i isprala.

      Избриши
  8. Анониман19/9/17 15:18

    Ali kako se izboriti protiv mokrih tragova koji nastaju zbog znojenja? Ne mislim samo na ovaj dezodorans, nego generalno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, pa na većini stvari koje imam se zbog materijala ne vidi toliko, drugo - neki sigurno naprskaju na kožu i sačekaju da se osuši i tek onda se obuku. Ja pustim da se ti "mokri" tragovi malo prosuše na majici i tek onda izađem napolje. A neki leti nose majice bez bretela. Ali da, ovo je sjajno pitanje.

      Избриши
    2. Jao tek sad sam videla da pišete za mokre tragove od ZNOJENJA, a ne od DEZODORANSA.. postoje neki ulošci koji se koriste da upiju znoj, nisam probala.. u suštini jedino antiperspiranti imaju baš tu f-ju i te čuvene aluminijumove soli je vrše.

      Избриши
  9. Анониман21/9/17 09:32

    Znači samo antiperspiranti?
    Inače, malopre gledam dezodorans Felce Azzurra Dolceprotezione, piše da ne sadrži ni aluminijum, ni boje, ni ostale štetne tvari, i piše da apsorbuje znoj, da li to znači da onda sprečava i mokre tragove od znoja na majicama?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila taj brend tako da ne znam :/ najbolje bi bilo da pogledate na blogu Beauty Axiom - postoji čini mi se neki post na tu temu dezodoransa. Jelena je farmaceut pa verujem da će više znati.

      Избриши

Cute Sprout Pot