09.05.2015.

Klementina - hidrolat lavande i krema za mešovitu kožu



Ovaj poklončić sam dobila na Sajmu kozmetike gde sam i prvi put uživo upoznala Ivanu, aromaterapeutkinju i domaćeg proizvođača prirodne kozmetike Klementina. Za one koji možda ne znaju, hidrolati su nusprodukti destilacije biljnog materijala pri proizvodnji eteričnih ulja. Ovo je prvi hidrolat koji koristim tako da mogu da ga uporedim samo sa prirodnim bezalkoholnim tonicima koje sam do sada koristila, konkretno All naturals o kojem sam već napisala hvalospev :) Hidrolati su vrlo nestabilni i kvarljivi i neophodan im je konzervans, ali na prostoru Srbije nažalost nisam naišla ni na jedan takav. Iz tog razloga sam jako žurila da ovaj hidrolat što pre potrošim da se ne bi pokvario i priznajem, nisam ga držala u frižideru iako to svi preporučuju. I smeta mi ta panika i pritisak i uopšte ne želim više da se zamlaćujem brigom oko mikroorganizama bar kad su hidrolati u pitanju!


Hidrolat košta 400din. i upakovan je u plastičnu ambalažu što, kao što već znate, ne volim, ali odgovarala mi je ova sitna rupica na vrhu jer odlično dozira. U pitanju je lavandula officinalis/lavanda angustifolia ili prava lavanda, a to naglašavam jer ima više vrsta lavandi koje se međusobno razlikuju po svom delovanju (širokolisna, španska, hibridna..) Čitala sam da za ovaj hidrolat kažu da odgovara svim tipovima kože zbog uravnotežene ph vrednosti 5,6-5,9 i mogu da kažem da je meni lično prijao, a ja imam mešovitu kožu lica. Preporučuje se u nezi osetljive kao i ankozne, upaljene kože, pomaže kod opekotina od sunca, uboda insekata, nakon depilacije i brijanja.. Pogledajte recenzije Šminkerice i Maybe's new start.

Miris je karakterističan, no nije suviše oštar i intenzivan i zapravo je nekako razbuđujući više nego smirujući. Pošteno sam natapala tupfer svako veče (često sam čistila njime lice posle skidanja šminke), a nekad i jutro i osvežavao me je i izuzetno vlažio lice. Nimalo ne isušuje već hidrira i odlična je podloga za biljne putere i ulja koji se onda lakše upijaju. Rezultat je mekano, nežno i glatko lice što je meni posebno važno jer volim da održavam tu dečiju mekoću :D Posle čupanja obrva fino očistim hidrolatom taj iziritirani i crvenkasti deo i hvala Bogu, koža je smirena i nema onih sitnih bubuljica. Super je za leto jer pored svojih  regenerativnih moći i rashlađuje :*

Dizajn je Klementina u međuvremenu značajno poboljšala i imaćete prilike uskoro da čitate o fantastičnom hidrolatu od smilja! U ponudi postoji još i hidrolat nerolija, pačulija, jasmina i čajevca, a trebalo bi da donese još neke iz Pariza.




Kreme se uglavnom izrađuju po narudžbini i u skladu sa individualnim potrebama kupca. Sastav je sledeći: arganovo, lešnikovo, ulje koštice šljive, kajsije, pšeničnih klica, destilovana voda, eterično ulje bergamota i emulgator phytocream 2000. Cena je 700din. a za gramažu ću morati još da se raspitam jer nije označeno. Koliko sam se obradovala staklenoj ambalaži, toliko me je razočarao nedostatak adekvatnog konzervansa - sestra i ja smo zajedničkim snagama jurile da ovaj proizvod  potrošimo u roku od mesec dana. Uspele smo i dobro prošle, a o tome zašto je potrebno konzervirati ono što sadrži vodu pročitajte kod Maje i Snežane.


Miriše na vrlo prijatan kolač, kremasta je i lako se razmazuje. Upija umerenom brzinom na obrazima, ali znatno teže i ne do kraja na mojoj T-zoni :/ Naravno, sestra koja ima suvu kožu lica je naprosto oduševljena hidratacijom koju pruža ova krema. Ja sam aposlutno u čudu koliko mi je lice BOŽANSKI NEPOJMLJIVO MEKANO od ovih negujućih biljnih ulja :D Bukvalno kao bebeća koža! Glatko do besvesti i nenormalno nežno :o 


Što se tiče organskih hidrolata od lavande, naišla sam na Alchemy i Oshadhi. Najjeftinija varijanta jeste Siempreviva iako stvarno ne znam kakav je kvalitet.

Da li ste vi probali neke hidrolate? 

Imate li iskustva sa Klementina kozmetikom?


10 коментара:

  1. Upravo testiram Alchemy od matičnjaka i vrlo sam zadovoljna! Definitivno uvrštam hidrolate u moju svakodnevnu rutinu ali ono što meni posebno odgovara su oni sa raspršivačem. Imam utisak da mi koža bolje reaguje kada ga tako nanesem!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeeej, jedva čekam recenziju :D Ovaj Klementinin hidrolat od smilja koji testiram ima rašpršivač i u staklenoj je ambalaži :* Da, mislim da kad se prsne, onda koža mnogo više upije, a manje pojede tupfer xD

      Избриши
  2. Nemam iskustva sa ovom kozmetikom,mada sam bas uzivala citajuci,prosto sam sigurna da je odlicna,a za ono da sto ne sme da se pojede ne treba stavljati na kozu,nisam znala za to,super ti je recenzija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tatjana, drago mi je da vam se sviđa recenzija ;) A tu rečenicu ipak ne treba shvatati toliko bukvalno jer u kozmetici postoje sastojci koji su prirodnog porekla i koje ne možemo i ne treba da jedemo, ali su svakako korisni na neki način za kožu i proizvod je zbog njih efikasniji.

      Избриши
  3. Recenzija je odlicna,inace nisam koristila nikada ovu kozmetiku

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Marija ;) nadam se da ćeš imati prilike da isprobaš jer Klementina ima mnoštvo vrlo zanimljivih ručno rađenih proizvoda - sapunčići, mazalice, pilinzi, maske, gelovi, balzami za usne.. Pogledaj recenzije na blogu Mazalice http://mazalice.blogspot.com/2014/03/klementina-prirodna-kozmetika.html i http://mazalice.blogspot.com/2014/04/prirodna-terapija-klementina-sapuni-i.html A ja ću pisati još o njihovim proizvodima u budućnosti :*

      Избриши
  4. Meni je All Naturals tonik pri kraju, mogla bih ovo sledeće da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hidrolati su zakon ^.^ svako može naći neki za svoj tip i stanje kože, a ako je još i organski, super :)

      Избриши
  5. Nisam koristila hidrolate, ali sam probala Klementina šampon za kosu u čvrstom obliku (kao sapun) i mnogo mi se dopada. Odlično peni, kosa poesle pranja bude meka i svilenkasta. Na Sajmu kozmetike su imali i čvrsti regenerator, ali ga nisam kupila, nažalost. Sigurno ću i to probati, jer sa šamponom prezadovoljna!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja baš imam otpor prema čvrstim šamponima, ali ih nisam probala. Čitala sam puno negativnih iskustava i eto, drago mi je da ima i onih koji su zadovoljni :) što se tiče regeneratora - baš volim kad su tečni i kad mogu lepo da ih rasporedim po kosi. Javite utiske ako i to probate ♡

      Избриши

Cute Sprout Pot