15.05.2015.

Shenemil pasta za zube od gline



Koristila sam do sada više puta glinene paste za zube jer su vrlo povoljne, ali bih svakako volela da čujem i mišljenje stomatologa na ovu temu. Koknkretno ovu pastu sam kupila više puta, ali ne toliko što mi se dopala već zato što mi je bila lako dostupna. Nekad jednostavno nemam dovoljno inspiracije, para ili vremena da nabavim nešto novo od kozmetike i onda se vratim proverenim proizvodima.


Moja četkica za zube skoro nikad nije sasvim suva jer zube perem posle svakog obroka pa valjda ne stigne da se prosuši. Naravno, nekad se trudim da budem dobro dete koje poštuje uputstva i obrišem četkicu o peškirić, no to je ipak ređe. I da, tokom pranja dodam malkice vode ako osetim da mi je ustima presuvo, džaba sve smernice ovog sveta, ako meni lično nešto smeta. Pastu sam dobila na poklon od samog proizvođača, ali vidim da se cena za 50ml kreće oko 300din.


Ekološka i aromatična pasta za zube od gline pored navedenih ekstrakata bilja, sadrži i bergamot i karanfilić i geranijum i bilo bi fer da je to navedeno na samoj ambalaži, a ne samo u opisu proizvoda na sajtu. Trebalo bi da ova eterična ulja imaju antiseptičko i adstrigeno dejstvo. Pretpostavljam da je ovom proizvodu potreban konzervans s obzirom na to da sadrži vodu i još se vlažna četkica prilikom svakog pranja dodatno zamače i nešto sumnjam da eterična ulja mogu sprečiti razvoj mikroorganizama?


Pastu sam koristila isključivo ja jer drugi ukućani snažno odbijaju da peru zube "zemljom" tako da ovom malom osvežavajućem prirodnjaku nisu ni pružili šansu! Moj dečko jeste i to u više navrata ;D Eh, sad, kad bi ovo koristila recimo čitava porodica i svi bi stavljali svoje četkice unutra, onda bi to bilo vrlo nehigijenski :/ I pakovanje je nezgodno jer mi unosimo vodu svaki put jer četkica za zube maltene nikad nije i ne može biti skroz suva i onda kontaminiramo proizvod. Nisam se opterećivala time pre, ali hemičari znatno utiču na mene.. xD


Kartonska kutijica i u njoj šćućurena plastična ambalaža jednostavnog i običnog dizajna i ne brinite se, stižemo i do samog proizvoda! Ukus nije po mojoj meri jer je pasta istovremeno bljutkasta, malo ljuta i gorka. Za divno čudo, navikla sam se u potpunosti i pred kraj korišćenja više mi nije toliko smetalo. Kad smo već kod toga, Freshka gora ima vrlo ukusne paste za zube - nana, narandža i cimet, pa ako tek počinjete sa glinenjacima, topla preporuka! Izgled paste nije privlačan, može lako izazvati gađenje i odbojnost, ali ljudi imaju predrasudu da ono što ružno izgleda mora da je groznog ukusa i nikako to ne žele u svojim ustima. Ova pasta ne peni i to nije neobično jer ne sadrži peneće supstance, ali nekom može biti čudan osećaj ako je navikao na tu silnu penu kao ključno obeležje paste za zube.


Zaštitna folija je nešto što svi redovno hvale kod proizvoda, pa ne bih ni ja da se izdvajam, ali suštinski moj stav je da je korisno da postoji i ne užasavam se ako nedostaje :) Ima zaista osvežavajući ukus i to je veliki plus jer to očekujem od pasti za zube. Mislim, ne mora mentol da me ubije, ali hoću da ne osećam hranu u ustima satima nakon obroka. Lepo ispolira i očisti zube i to je još jedna vrlina ovog donekle skromnog i naizgled nezanimljivog glinenog proizvoda. Proizvođač kaže da pomaže kod upale desni, krvarenja i paradentoze, no to ostavljam vama da procenite jer takvih problema za sada nemam.


Evo ga konačno i ovo naše malo blatnjavo! Potrebno je izvesno vreme da bismo se privikli na taj zemljani osećaj i sitne čestice gline koje kao da tu i tamo krckaju pod zubima. Ne znam da li održava belinu zuba i otklanja zubni kamenac i da bih to mogla da tvrdim trebale bi mi sjajne sposobnosti opažanja i dugo, kontinuirano korišćenje. Proizvođač takođe navodi da je pogodna za sve uzraste i da održava normlanu ph vrednost usne duplje. Volim da glinene paste smenjujem sa drugim prirodnim, organskim pastama za zube jer se brzo zasitim doživljaja i ukusa koje pružaju. Mislim da je neću ponovo kupiti iako jeste sasvim solidnog kvaliteta i jeftina.


zvanični sajt proizvođača: shenemil.rs
fejsbuk strana: Shenemil

Da ste probali pastu za zube od gline?

12 коментара:

  1. Nikada nisam probala ovako nešto i nisam sigurna da bih se usudila da posle duže vremena zamenim Paradontax :)
    Odlično što je Shenemil sajt počeo da radi, već sam se bila zabrinula!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može ova pasta da se koristi uz regularnu pastu za zube, kao dopuna :) Sajt im je bio hakovan, to su napisali na fejsbuk strani, ali sad je sve u redu.

      Избриши
  2. Koristila sam se, i još uvek je koristim. :) Jeste bilo čudno u početku prati zube sa zemljom, ali se lako navikneš, i na ukus, i na škripanje pod zubima, ali i na glatkoću zuba nakon pranja. :) U početku je imala baš intenzivan miris, koji je, verovatno usled otvaranja i zatvaranja pakovanja, prilično izvetrio, ali dobro, ipak je to prirodna pasta. Pakovanje bih najradije promenila, i pastu spakovala u neku tubicu, što je lakše i za nanošenje na četkicu, ali što se tiče učinkovitosti, mogu reći da nije loša. Dobro je čistila, i pogotovo polirala zube. Koristim je paralelno sa Alverde pastom sa uljem nane, i u odnosu na nju Shenemil mi ima i bolje dejstvo, a i bolje osvežava dah.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Definitivno bi bilo super da je u tubici, ali možda bi tu nastajale teškoće jer glina ima tendenciju da se osuši, skori :? i mislim da se najlakše naviknu oni koji su svesni dobrobiti ove paste :) da, eterična ulja lako i brzo ispare, to si baš dobro zapazila! Slažem se da bolje osvežava od Alverde-a, a biće i o njoj recenzije u budućnosti. Hvala što si podelila utiske :*

      Избриши
  3. Obožavam Shenemil proizvode! Jesu po malo neočičnog ukusa i mirisa, ali kad se navikneš sve Ok. Čak sam se na ovu pastu navikla brže nego na gore pomenuti Paradontax. ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, sjajno! :) moraću da isprobam taj famozni Paradontax. Glina i eterična ulja nisu tipični sastojci klasičnih pasti za zube tako da verujem da je za ljude koji počnu da koriste to šok xD

      Избриши
  4. Ja sam koristila Freshka Gora pastu od gline sa mirisom nane i stvarno mi se svidela. Definitivno je čudno isprva ali to me nije odbilo. Najviše mi se dopada kako su zubi posle glatki, jer te abrazivne čestice gline stvarno otklone naslage. Koristila sam Weleda slanu pastu, a trenutno trošim mini pakovanje Dr. Hauschka Fortifying Mint paste i planiram posle toga da se vratim nekoj glinenoj :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ta od Freshke gore mi je omiljena i pisaću o njoj vrlo uskoro (^.^) Mada defintivno više volim Weledine, a Logonine i Hauškine bih baš volela da isprobam! Uvek se u nekom trenutku vratim glinenoj jer je tako jeftina xD

      Избриши
  5. Prvo sam koristila nju,a posle od Freshke Gore...Razlikuju se dosta po sastavu,ali ucinak je slican.Sve u svemu,vise se ne odvajam od glinenih pasti za zube. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I još jedno mišljenje "Paste od zelene gline odlično skidaju gleđ sa zuba, to sam videla kako izgleda posle više godina (energičnog) svakodnevnog korišćenja, a od ovih sa etarskim uljima sam videla samo Elisa, i ta jedna pacijentkinja koja to koristi je vrlo zadovoljna (edukovan, svestan pacijent, oko 55 godina, parodontopatija pod kontrolom)." http://www.respecta.co.rs/2011/10/01/koja-pasta-za-zube-je-najbolja/#.VpN_a8uVNAg

      Избриши
    2. I ova Nuppu mi je zapala za oko, ali loše je što nije konzervisana https://m.facebook.com/nuppu.kozmetika/photos/pb.945722732104720.-2207520000.1452507316./999658846711108/?type=3&source=42 :/

      Избриши
  6. Evo i odgovora stomatologa http://www.stetoskop.info/Pitanje-za-lekara-143017-answer.htm :)

    ОдговориИзбриши

Cute Sprout Pot