20.06.2015.

Alverde balzam za usne neven



Ovo je najpoznatiji Alverde balzam za usne i nema gde se o njemu nije pisalo! Potrudiću se da dam svoj skromni doprinos u moru pregršt recenzija.. Konkretno Tasha Blanc me je lepotom svojih fotografija i sažetošću ubedila da kupim ovo retro izdanje. Jedan balzam meni, drugi mami, svaki po 4,8g i to za 299din! Obe smo vrlo zadovoljne ovim žućkastim mališanom, a zašto pročitajte u nastavku.


Ovo je definitivno Logonin jeftiniji parnjak i fascinantno mi je što im je i sastav maltene identičan, pitam se ko je ovde kome maznuo recepturu?! Da, padam na lepa pakovanja iako to nikad nije dovoljno da bih kupila proizvod jer se u sastav istog beskrajno udubljujem : ) Ono što mi je važnije od dizajna jeste odnos cena-kvalitet, a Alverde tu nekad ume iskusno da nadmaši skuplje prirodnjačke organic brendove.


Naravno miriše blago i nežno i neven se jedva oseti. Tu karakteristiku opasno počinjem da volim kod balzama za usne. Balzam je čvrst, prepun voska i zapinjaće dok prelazite po usnama, topiće se taman koliko valja i ostaviti mastan zaštitni trag koji se malkice sjaji. Traje par sati i vrlo retko ga nanosim u toku dana jer jednostavno za tim nema potrebe. Zato se posledično sporo troši i još je povoljniji kad to uzmemo obzir. Mislim da bi i za zimu bio odličan!


Ricinusovo, kokosovo, jojobino i ulje pšeničnih klica, zatim karnauba, kandelila i pčelinji vosak i na kraju vitamin E, ekstrakt cveta nevena i prirodna aroma. Negujuća biljna ulja i teški voskovi zaista štite usne od isušivanja i pucanja i čine ih mekim, elastičnim i glatkim. Proizvođač je u potpunosti ispunio svoje obećanje kupcima i to izuzetno cenim, a pritom balzam nije bezbrazno skup. Verovatno bi odgovarao i osetljivim usnama osim ako na neki sastojak niste alergični.


Lepo je videti ovaj FSC sertifikat koji označava odgovorno upravljanje šumama! Slatka detelina upućuje da se pakovanje može reciklirati i pojašnjava u jednoj rečenici prethodno pomenuti sertifikat. Ovo je još jedan razlog zašto toliko insistiram na prirodnoj i organskoj kozmetici: oni se maksimalno trude da vode računa o životnoj sredini! 


Ako očekujete lagani, vodeni i mirišljavi balzam za usne, ovaj neće ispuniti te zahteve. No, ako vam je pre svega neophodna dobra nega, hidratacija i imate hrapave i grube usne sa ljuspicama pravac u dm! ;) U poređenju sa Logoninim balzamom od nevena samo nekoliko nijansi slabije neguje, a značajno je jeftiniji. Sigurno ću ga ponovo kupiti mada bih volela da isprobam i druge vrste.


Da li ste probali Alverde balzame za usne?

22 коментара:

  1. Koristim ga i odličan mi je, sada mi godi više nego zimus :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, nisam ni sumnjala :) to za zimu sam spomenula jer je možda nekima previše težak i mastan za vrele letnje dane, pa da ga ne odbace skroz.

      Избриши
  2. Анониман20/6/15 14:50

    Super recenzija! Vrlo detaljna. :)
    Pre nekoliko nedelja kupila sam Alverde balzam za usne sa narom i karite puterom. Pored toga, istaknuto je da sadrži i ulje jojobe, a sva tri ulja su iz kontrolisanog biološkog uzgoja. U formi je sjaja za usne (10 ml), tečan i svetlucav. Ostavlja fin, bezbojan sjaj na usnama, koji mi se jako dopada. Na pakovanju piše da je za ispucale usne. Meni se čini da ovaj balzam potpuno opravdava tu svoju namenu, jer sam već nakon prvog nanošenja osetila da su mi usne mekše i dosta glatke. Ima malo jači miris, slatkast, ali meni to ne smeta. Ne mogu još uvek da stvorim potpunu i realnu sliku o ovom proizvodu zbog toga što ga ne nanosim baš svakodnevno (ponekad koristim Pantenol krem, uglavnom uveče), ali, za ovih nekoliko nedelja korišćenja, mogu reći da je, što se nege tiče, jedan od boljih, ako ne i najbolji balzam za usne koji sam koristila. Inače je ovo prvi PRIRODNI balzam koji koristim, i verujem da ću u potpunosti preći na prirodnu kozmetiku, bar što se nege usana tiče. :)
    Ne sećam se tačne cene, mislim da sam ga platila oko 170 dinara.

    Tina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Tina, trudila sam se da pokrijem sve bitne aspekte i u tome su mi pomogle recenzije blogokoleginica! :) inače obožavam duge komentare i drago mi je da si svratila, dugo te nije bilo :* Baš sam skoro naišla na negativnu recenziju tog balzama ovde http://silkydeliciousness.blogspot.com/2015/04/alverde-intensiv-nar-i-karite-maslac.html a na forumu Ana su takođe oprečna mišljenja, neki hvale, neki kude xD Probaću ga sigurno! Baš si ga detaljno opisala i hvala ti na mini recenziji, verujem da će koristiti i drugim čitaocima. Taj slatkasti miris se nalazi i u Alverde kremi za ruke od nara, pa ako ti se sviđa, probaj ^.^ i čestitam na odabiru prirodne kozmetike u nezi usana!

      Избриши
    2. Анониман20/6/15 17:29

      Baš mi je drago, jer ja umem da se raspišem, ne znam da stanem. :))
      Zasada sam zadovoljna balzamom, videću kako će biti nakon dužeg korišćenja. Pa, s obzirom na to da sve češće obraćam pažnju na sastojke u kozmetici (a za to si jednim delom zaslužna ti i tvoj blog ^_^), verovatno ću probati i druge Alverde proizvode, a među njima i kremicu koju si spomenula. :*

      Избриши
    3. Drago mi je da preko bloga mogu pozitivno da utičem na nečiji odabir kozmetike :) ali lako je preopteretiti se tim silnim informacijama i postati malo opsesivan i rigidan : / Ta krema je inače dosta masna, da znaš, možda za baaaš suve ruke ili kao noćna mazalica ili pak za zimu. Biće naravno reči o njoj na blogu :* Veliki poljubac i pozdrav za tebe i slobodno se raspiši!

      Избриши
  3. Одговори
    1. Odlično, za sada ovaj skromni balzam ima dosta ljubitelja :D http://lipstickattack.blogspot.com/2014/04/alverde-balzami-za-usne.html
      http://kozmetickidnevnik.blogspot.com/2014/03/alverde-balzam-za-usne-neven.html
      http://www.kremasica.com/nega-lica/nega-usana/alverde-lippenbalsam-calendula-balsam-za-usne-od-nevena.html
      http://www.oceni.rs/lepota_i_velnes/zdravlje/alverde-lippenbalsam-calendula-balzam-za-usne/

      Избриши
  4. Одговори
    1. Jeste, meni je definitivno bolji od Freshke gore, a sličan Ivić bio shop balzamima :)

      Избриши
  5. Анониман21/6/15 21:55

    Mila
    Zaista divan balzam,moracu i da ga ga kupim.Moja cerkica obozava balzame a ja dosta biram kada kupujem za nju a cini mi se da ovaj ima prilicno dobre sastojke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima vrlo hranljive i blage sastojke, mada ne znam koliko će joj biti interesantan zbog običnog i neupadljivog mirisa. Vidim da mlađarija pada najviše na EOS balzame :) Možda da joj nabavite neki Freshka gora balzam sa vanilom ili čokoladom, Sabi handmade ima lepe ukuse http://www.sabihandmade.com/#!product/prd12/3573253891/stik-balzami-za-usne

      Избриши
    2. Анониман31/8/15 11:36

      Mila
      Ma i ja volim Eos :D ,a Sabi smo vec koristile.jedino nista nisam probala od Freshke gore a bas bih volela.Moram da ih pronadjem i narucim nesto.

      Избриши
    3. Pogledajte Nuppu balzam za usne :) https://www.facebook.com/nuppu.kozmetika/photos/pb.945722732104720.-2207520000.1441019576./1029984973678495/?type=1&theater A možete i Sofi http://leprettiness.blogspot.com/2015/07/sofi-sapun-dezodorans-balzam-i-ulja.html

      Избриши
  6. Odlican post, moracu da probam ovaj. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :) Drago mi je da sam te zainteresovala i verujem da se nećeš pokajati.

      Избриши
  7. U skorije vreme nisam koristila Alverde balzame, ali mogu da kažem da uskoro hoću, jer si me tako divno ubedila u kvalitet i funkcionalnost konkretno ovog :)
    I možda će zvučati smešno, viđala sam ja i FSC logo i logo deteline, ali sam tek sada, zahvaljujući ovom tvom postu, saznala šta predstavljaju. Hvala ti na tome :) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti je recenzija bila korisna :) Ne znam da li su drugi Alverde balzami efikasni kao ovaj sa nevenom ;)

      Избриши
  8. Koristila sam onaj sa vanilom i mandarinom i bila relativno zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, super, pa tako reci, ja sam razumela da nisi do sad isprobala Alverde :*

      Избриши
  9. Ja sam taj balzam kupila tati za Božić i ove zime nije imao ispucale usne :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kul :) e dobro je da je hteo redovno da maže i da ga nije bilo blam xD Mnogi muškarci će radije trpeti suve i ljuspaste usne samo da ne bi slučajno delovali nemuževno.. hahah..

      Избриши

Cute Sprout Pot