10.06.2015.

Klementina sprej hidrolat od smilja



U prelepoj staklenoj bočici od 25ml i po ceni od čak 700din. nalazi se organski hidrolat smilja proizveden u Francuskoj. Nije konzerviran, a takvih čini mi se ni nema na našem tržištu i ja sam ga sasvim bezbedno korsitila par meseci. Nisam ga držala u frižideru iako je to topla preporuka koja stiže sa svih strana. Zamerka je što se poklopac teže otvara i kao da je pomalo zaglavljen, ali je zato prskalica vrlo efikasna! Meni miriše na čokoladu i nešto seoski, na trenutke mi smrdi, a onda mi se dopada, odbojan je, pa me privlači! Mama daje precizniju definiciju i kaže da miriše na pokošeno seno, a dečkova asocijacija su orasi. Zaista neobično olfaktorno iskustvo.. U početku sam se sa prskalicom teže snalazila jer sam prosto navikla da pošteno natopim tupfer tonikom i pređem preko celog lica, a ovako nisam bila sigurna koliko da odaljim prskalicu i koliko puta je potrebno da prsnem. Ni sad nisam skroz sigurna i radim to intuitivno no definitivno se malo bolje snalazim. Brine me što pola sadržaja može da ode neiskorišćeno u vazduh ili još gore da mi se u kapljicama hidrolat sliva niz lice i onda da ga jurim blaznicom, a verujte, oba su se dešavala dok se nisam malo uvežbala.


U vreme kad mi je Klementina poklonila hidrolat od smilja počele su vrućinčine i onda sam ga spontano prskala nekoliko puta dnevno po licu da se osvežim i priznajem hipnotisao me je miris i pokušavala sam da ga istražim ili makar prihvatim. Lice mi je bilo baš glatko, hidrirano i posledično bez nekog većeg vapaja za kremom. Volela sam tu novostečenu mekoću kože iako se miris zadržavao i do nekoliko sati na licu što nije baš poželjno. Obrazi su mi inače suvlji i oni su bili nahranjeni i jedri dok mi se T-zona značajno manje mastila! Nakon čupanja obrva pomoću ovog tonika sam uspešno smirivala crvenilo i iritacije i bubuljice se na tom mestu nisu pojavljivale. Ne želim više da upotrebljavam prirodne tonike sa alkoholom kad postoji toliko divnih i negujućih hidrolata! Trebaće mi doduše dosta vremena da ih sve isprobam i verovatno mi neće svi odgovarati, ali makar znam da ne isušujem nepotrebno svoje lice. 

slika preuzeta sa Klementinine fejsubuk strane
Hidrolat od smilja se inače preporučuje za negu suve, zrele i problematične kože. Podstiče mikrocirkulaciju i regeneraciju kože, deluje protivupalno i koristi se za zaceljivanje rana i ožiljaka. Kod gingivitisa i paradentoze njime se može ispirati usna duplja. Ima snažno delovanje protiv modrica i hematoma i umanjuje podočnjake. Pogledajte moje utiske o hidrolatu od lavande ako već niste, a ja vam mogu preporučiti još neke proizvođače na koje sam naišla - Strukovno udruženje za promociju i razvoj profesionalne aromaterapije takođe ima veliki izbor hidrolata, naravno tu su i Alchemy, Siempreviva i Oshadhi :)

slika preuzeta sa Klementinine fejsbuk strane

Na fotografiji iznad možete videti novu kolekciju za lice na bazi smilja. Kremu od smilja i arganovog ulja i roll on za područje oko očiju nisam testirala, a o gelu za lice od crvenih algi i smilja i piling gelu od aloe vere, smilja, lavande i perlica jojobe ćete čitati u nekom od narednih postova! 

Da li ste probali nešto od Klementine?

Koji hidrolat preporučujete?


18 коментара:

  1. Lepo sam se nasmejala tvojoj izjavi da ti hidrolat čas smrdi, čas miriše :) Inače, nisam koristila hidrolate. Ono što je (pored gore navedene izjave i tvog divnog i tako slikovitog opisa mirisa ovog spreja kojim si, verovala ili ne, uspela da učiniš da ga i osetim) ostavilo utisak na mene je sama ambalaža hidrolata. Tako obična, a tako posebna :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta što nisi koristila hidrolate jer su pravo osveženje za lice, najjeftinija verzija su ajurvedske ružine vodice koje imaš u skoro svakoj prodavnici zdrave hrane! Nadam se da sam ti makar malo zagolicala maštu ovim postom :) Hvala ti, ali mislim da je užasno teško i nezahvalno opisati mirise jer očigledno svako ima svoju asocijaciju xD E, ali ta preslatka ambalaža značajno podiže cenu proizvodu jer sama košta oko 3e : /

      Избриши
    2. Mašta itekako zaoglicana :) Čula sam ja za ružinu vodicu, ali pazi kad nisam znala da joj je to namena :)

      Избриши
    3. Hahah, ima baš višestruku namenu, pogledaj http://kathybelgradelady.blogspot.com/2015/04/ruzina-vodica-goodcare-gulab-jal.html Ali nemoj kupovati po apotekama, čula sam da je njihova ružina vodica lepljiva..

      Избриши
  2. Meni je bas bilo interesantno dok sam citala ovaj ost te smrdi,te mirise,pokoseno seno,orasi,doduse nista nisam shvatila,ali sam se nasmejala,bocica deluje bas dobro i cini se da je proizvod kvalitetan,bez obzira na onaj smrad,pardon miris kako kazes.Nisam koristila nista iz ove kolelcije,ali bih svakako volela,jer sam i ranije cula sve najbolje o njima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je subjektivno iskustvo, ali važnija je nega koju proizvod pruža! Hidrolat je iz Francuske tako da ne sumnjam u njegov kvalitet. Nadam se da ćete isprobati nešto od Klementine :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Uf, hvala, ali ja konkretno ovim nisam baš toliko zadovoljna, mislim da ima mnogo kvalitetnijih na blogu. I više mi se dopadaju ove fotografije što sam preuzela sa Klementinine fejsbuk stranice :) U svakom slučaju, nadam se da se da ti je i tekst nešto značio xD

      Избриши
  4. Анониман11/6/15 16:54

    Mila
    Nisam dosad koristila hidrolate mada kako imam kozu koja je sklona susenju,verovatno bi mi odgovarali.Za Klementinu prvi put cujem,odmah sam lajkovala njihovu fb stranicu jer odskora koristim prirodnu kozmetiku sve vise i vise.Jos kada nadjem nesto sto mogu koristiti i moja deca,onda se bas obradujem.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Mila, ne znam odakle ste, ali u većini prodavnica zdrave hrane se može naći ružina vodica i nije mnogo skupa. Alverde ima proizvode za decu, potražite u dm-u :) ako vam treba neka preporuka, slobodno se javite.

      Избриши
    2. Анониман16/6/15 00:55

      Mila
      Slobodno mi preporuci neki Alverde proizvod za decu,nema dm prodavnice u mom mestu a uskoro idem u goste u jedan veci grad pa sakupljam preporuke sta sve da kupim.Kako ti volis prirodnu kozmetiku kao i ja,verujem tvojoj preporuci.

      Избриши
    3. Nemam konkretnu preporuku jer još uvek nisam probala ništa od Alverde dečije kozmetike, ali sam se zbunila i pomislila da vam treba kozmetika za bebe pa htedoh da vam pobrojim gde sam sve videla da proizvođači imaju nešto takvo (Manna, Herbalia, Dr Pasha, Logona,,) Za decu i Weleda ima svašta nešto, ali su cene naravno značajno više.

      Избриши
    4. Анониман16/6/15 18:28

      Mila
      Aha,razumela sam i ja da si koristila Alverde deciju kozmetiku :D Weledu vec koristimo i odusevljeni smo.

      Избриши
    5. Probaću sigurno nešto i za decu od Alverde-a jer smatram da verovatno samo koriste blaže sastojke :) Slobodno svratite na blog sa utiscima, a nadam se da i vi nekad uživate u Weledi!

      Избриши
  5. Smilje baš zvuči interesantno! Memorisaću :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni trenutno svi zvuče interesantno :) i sve bih probala bez obzira na to za koji su tip ili stanje kože :D

      Избриши
  6. Nisam koristila ništa od Klementine, niti sam koristila hidrolate.
    Probala bih roll on za područje oko očiju i piling gel :)
    Odoh da vidim šta još imaju u ponudi :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super, drago mi je da sam te zainteresovala :) mene taj piling gel nije nešto oduševio, ali Klementini čvrsti buteri za telo, kreme, sapunčići i hidrolati su odlični! Idi na fejsbuk stranu jer su tamo svi aktuelni proizvodi okačeni.

      Избриши

Cute Sprout Pot