01.06.2015.

Weleda osvežavajuće ulje za telo od citrusa



 Pažljivo motrim na Ljiljin outlet gde se, između ostalog, može nabaviti prirodna, organska kozmetika sa skraćenim rokom trajanja i drastično sniženim cenama! Ko još uvek nije imao prilike nek svrati i srećno pazari Weledu, Martinu Gebhardt, Dr Hauschku.. moja topla preporuka. Meni ne pada na pamet da kupujem po redovnim cenama ako već imam ovoliko povoljnu opciju. Treba biti strpljiv, fleksibilan i redovno pratiti šta ima u ponudi jer se sve odvija po principu - ko prvi devojci.. 



Citrusno ulje inače košta 1650din. za 100ml što možete videti na Metropoliten sajtu. Ambalaža je više nego kvalitetna- čvrsto i debljuškasto tamnozeleno staklo i lep dizajn je nešto što krasi sva Weledina ulja! Planiram da probam i ulje od nevena, divlje ruže, nara, arnike, pasijeg trna, za trudnice protiv strija.. A o ulju od lavande ćete uskoro čitati! Volim i kartonsku kutijicu koju mogu da recikliram i efikasan dozer na vrhu bočice koji olakšava upotrebu proizvoda. Miris je savršen, ali ja sam fanatik za citruse, imajte to u vidu :) Ulje limunove kore bez premca osvežava i razbuđuje i zato je neizostavni deo jutarnje rutine.





Balončići i moj pokušaj da dočaram strukturu ulja i hipnotišući lepu bočicu. Ne stavljam ga na vlažnu kožu jer gubim osećaj za to koliko zapravo treba da sipam i nemam jasnu informaciju da li je koža upila. Kad ga nanosim na suvu kožu lako mi je da suviše omastim i onda džaba sve, moram da razvlačim to ulje gde god stignem i to nije više nikakvo uživanje. Zato vam predlažem da sipnete malkice i nije problem da posle dodate još! Ulje je žućkasto, nije puno gusto ali ne upija brzinom svetlosti.



Sastav je prilično jednostavan, ali za divno čudo pruža odličnu negu- ulje badema, alkoholulje limunove kore. Trudim se da ga skroz umasiram u kožu no čini mi se da nije pogodno odmah se obući jer ulju treba izvesno vreme da se upije. Dobro hrani i zagladi kožu čak i pored toga što je famozni alkohol visoko zastupljen u sastavu. Mekana, zategnuta koža jeste još jedno ispunjeno obećanje proizvođača. Citrusni miris se nažalost ne zadržava dugo na koži iako celu kupatilo isparava u toku mazanja, ali zato slatkasti badem ostaje kad zagnjurite nos u kožu! 



Nemojte se posle mazanja ovog ulja izlagati suncu jer može doći do opekotina zato što citrusi pojačavaju dejstvo sunčevog zračenja! Sporo se troši i može vam potrajati čitavu malu večnost i u tom smislu jeste isplativo. Svratite na blog Moj neseser i Sana Sorey ako vas zanima još utisaka o Weledinom citrusnom ulju :) Ne zaboravite da uvek možete kupiti hladno-ceđeno nerafinisano ulje badema u prodavnicama zdrave hrane i tako jeftinije negovati svoju kožu!


Da li ste probali Weledina ulja?

Koja prirodna ulja koristite u nezi tela?





11 коментара:

  1. Nisam nazalost nista od ovoga probala,mada koristim neka druga kozmeticka sredstva za negu,ali u poslednje vreme mi koza,pogotovu ne nogama postaje sve suvlja,sto me zacudjuje,pa bi mi verovatno bilo potrebno vise hidratacije,post je odlican,rado bih i ja nesto od ovoga orobala,mada nekako za Weledu,citam najvise hvale,nadam se da cu imati prilike da isprobam nesto od te kvalitetnije kozmetike,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako koristite konvencionalnu kozmetiku, imajte na umu da ona ima zapravo vrlo malo hranljivih i negujućih sastojaka u sebi, ako ih uopšte ima. Za negu tela možete koristiti osim bademovog, susamovo, maslinovo, kokosovo, ulje koštica grožđa, suncokretovo, kakao i shea puter.. i sva nerafinisana hladno ceđena ulja možete kupiti u prodavnicama zdrave hrane :)

      Избриши
  2. Nisam probala Weledina ulja prvenstveno zbog cene. Dobro si me podsetila da posetim Ljiljin outlet, možda nadjem nešto za sebe.
    Ulja koristim jedino na licu i to Marigold ulje od koštica groždja. Iskreno nisam očekivala da će mojoj koži prijati ulje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem potpuno, mnogima ovaj brend nije finansijski pristupačan : / i zato sam doveka zahvalna Ljiljani što nam je omogućila ovako nešto. Haha, pa to su te predrasude o uljima, super je što blogerke sve više pišu o korišćenju nerafinisanih hladno ceđenih ulja u nezi lica i što se može videti da za svaki tip i stanje kože sigurno postoji neko ulje koje neće biti komedogeno ili suviše mastiti lice :) trenutno koristim Dr Pasha ulje od marelice i za sad mi prija i zadovoljna sam ^.^ Drago mi je da ti odgovara, jedino sam malo na oprezu kad su u pitanju Marigold ulja jer sam čitala da su im devojke pisale mejlove a da oni nisu odgovarali jer su ih one pitale da li su im ulja rafinisana.. vidim na sajtu da su jedino za ulje divlje ruže eksplicitno naglasili da je nerafinisano.

      Избриши
    2. Pardon, ulje koštica šljive, kokosovo i arganovo su takođe nerafinisana, ali to se en vidi odmah pored naziva proizvoda kao kod ruže, već tek kad kliknem na opis.

      Избриши
    3. Sad si me uplašila, ja sam mislila da je nerafinisano. Dzabe mi sad da im saljem mejl, verovatno ni meni nece odgovoriti. :/

      Избриши
    4. Ma nemoj da se stresiraš oko toga,ako ti odgovara, nema veze čak i ako je rafinisano. Činjenica je da će imati manje hranljivih sastojaka jer je prečišćeno, ali opet verujem da je bolje od mnogih industrijskih krema. Svakako probaj da im pošalješ mejl ili da ih kontaktiraš na fejsu ili oba. Ja sam tako jurila Dr Pashu dok nisam dobila odgovor. Evo hladno ceđenog http://www.biospajz.rs/ulje-od-semenki-grozdja-250-ml.html i http://www.probotanic.com/proizvod/ulje-od-kostica-grozdja/ i http://bambysbeautylab.com/100-prirodno-ulje-kostica-grozda/

      Избриши
  3. Koristim kokosovo i bademovo ulje za negu kose i kože, mada mi više prijaju u zimskim mesecima kada mi je koža izrazito suva i iritirana. Weleda proizvode nisam probala, upravo zbog cene, ali s obzirom da su ovako super povoljni uslovi za kupovinu u outlet-u, moraću nešto da kupim vrlo skoro. Hvala na divnom tekstu, kao i do sada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jedno vreme sam koristila kokosovo za negu tela, ali je koža ubrzo počela da se isušuje i da mi se stvaraju sitne bubuljice, sestri se isto desilo sa licem : / sve je to individualno! Bademovo bih definitivno probala i za kosu i za lice :) drago mi je da vam se dopada recenzija i svratite na blog sa utiscima kad budete šopingovali kod Ljilje.

      Избриши
  4. Анониман18/6/15 23:15

    Mila
    Nisam probala ovo Weleda ulje,jer inace slabije koristim ulja odkako sam pocela da koristim putere za telo.Mada u zimskim mesecima mi koza cesto bude suva da bi mi tada jedino ulja pomogla.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možete kupiti ulja u prodavnici zdrave hrane, ali i shea i kakao puter su odlični!

      Избриши

Cute Sprout Pot