26.08.2015.

Faith in nature soni kristalni dezodorans sa aloe verom i zelenim čajem



Britanski brend prirodne kozmetike koji se može nabaviti i u Srbiji! Veganski, cruelty free, organski, ekološki roll-on bez alkohola, parabena i aluminijum hlorhidrata - dobila sam od uvoznika na testiranje pre dva meseca. Imaju popriličan izbor šampona i balzama za kosu koji su mi isprva zapali za oko - ginko biloba, ruzmarin, jojoba, neem drvo-propolis.. tu su i raznovrsni voćkasti gelovi za tuširanje velikih militraža: malina-brusnica, grejpfrut-pomorandža, lavanda-geranijum, aloe vera-ylang ylang, konoplja-beli limnat, kakao, čajevo drvo, morske alge, nar-rooibos, kokos.. Koliko vam duša ište krema za ruke i poneki losion za telo, zatim tečni i čvrsti sapuni, kupke i šamponi za bebice i konačno prirodna sredstva za čišćenje - za pranje rublja, posuđa, kupatila..


Zvanično ne volim roll-on dezodoranse, a pogotovo ne one bez alkohola. Ipak, uvek se nekako desi da im dam šansu.. mislim da to neću ponovo raditi u skorijoj budućnosti. Cena je malo previsoka za ovaj tip proizvoda jer 50ml košta 600din. Sa druge strane, retko ćete naići na mogućnost dopunjavanja proizvoda i time uštedeti pare i sačuvati planetu, a ovde je upravo to slučaj što je za pohvalu! Plastična ambalaža, okej kvaliteta, pomalo obična i neugledna - pitanje je da li bi vam uopšte privukla pažnju na polici. Miris je kiselkast, podseća na sirće i oseti se aloe vera. Definitivno nije lep ni prijatan, ali je podnošljiv.


Sastav je dobar, ali u mom slučaju nedovoljno efikasan: voda, sok aloe vere, prirodne mineralne soli, biljni glicerin, ekstrakt zelenog čaja i kisele narandže, vitamin E, limunska kiselina, ksantan guma, mirsne komponente eteričnih ulja, biljna mlečna kiselina, biljni emulgatori i stabilizatori.. Potrebno je dobro promućkati i naneti na vlažnu kožu posle tuširanja. Dezodorans ne ostavlja nikakav trag, miris mu je slabunjav i verovatno vas neće iritirati. Neguje pazušnu regiju i ne isušuje je, ali leti od neprijatnih mirisa štiti možda dva ili tri sata. Za moje kriterijume ovo je vrlo razočaravajuće. Pritom, nosila sam ga samo po kući, nije bilo nikakvih većih fizičkih napora ili stresova. Nerviralo me je što sam morala da se perem i ponovo ga nanosim. 


Nažalost, ne bih ga preporučila i mislim da mi ne bi odgovarale ni varijante sa aloe verom i kamilicom ili kristalima soli :/ Volela bih da isprobam još nešto od ovog brenda, skuplji su od Alverde kozmetike, ali svakako pristupačniji od Welede i Logone. Možda negde u rangu sa Laverom i Sante! Čisto radi podsećanja, prirodni dezodoransi u spreju koje preporučujem su Alverde i Sofi.

fejsbuk strana uvoznika: Faith in Nature Srbija  

Kako vam deluje ovaj brend i koje ste prirodne, organske roll-on dezodoranse koristili?

6 коментара:

  1. Mhm, deluje mi interesantno :) Ono što bih najpre volela da probam su kreme za ruke i sredstva za čišćenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam ekološka sredstva za čišćenje, ali nikako da nateram mamu da ih kupuje : / A kreme za ruke baš slabo i sporo trošim.. Eto, nadam se da ćeš imati prilike nešto da isprobaš ;)

      Избриши
  2. Ja sam ih merkala, ali nikako da se odlučim da ih probam. Sad bar znam da ću na njihove dezodoranse zaboraviti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, pa ne znam da li sam baš toliko dobro merilo, ko zna, možda nekom ovo paše, ali i na netu su strašno podeljeni utisci, kad pogledaš recenzije recimo na Amazonu xD ili je sjajan ili je očajan.. E, al zato kupke i šamponi čekaju na nas :D Pod uslovom da nam je preseo Alverde :p

      Избриши
  3. Анониман31/8/15 11:47

    Mila
    Uh,ne svidja mi se sto je i za muskarce i zene,a i kazes da miris nije bas najlepsi.Ja sam pre neki dan uzela Alverde roll on i sprej(po tvojoj preporuci) i fino stite a jos lepse mirisu.Ali definitivno cu pogledati njihov sajt malo bolje,sigurno otkrijem neke proizvode za sebe i svoju porodicu,cini mi se da imaju bas dosta toga u ponudi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Miris je gorkasto kiselkast i stvarno nije privlačan, ali se ne oseti kad se stavi jer nije ni postojan ni jak. Alverde roll-on koji u sebi ima alkohol još i može da prođe, ali onaj bez, uh, očaj.. Alverde sprej je za mene najveće otkriće u prirodnoj kozmetici u poslednjih par godina ^.^

      Избриши

Cute Sprout Pot