04.08.2015.

Martina Gebhardt čistač za lice od ruže



Kupljeno u Ljiljinom outlet-u po ceni od 400-500din. što smatram veoma povoljnim za ovaj brend izvrsnog kvaliteta (redovna cena je zaslepljujućih 2314din. ali trenutno imate sniženje od 30% na sajtu prirodnakozmetika) Verovatno ste do sada shvatili da na blogu Budi lepa nabavljam svu skuplju, organsku kozmetiku :) Žao mi je što nisam izabrala neku drugu vrstu koja bi mi prijatnije mirisala jer ipak je ovo tip proizvoda koji utrljavam na lice i da, važno mi je da u njemu što više uživam.


Premda je moja koža lica mešovita, ovaj losion za čišćenje joj pogoduje jer nimalo ne isušuje i mogu samo da zamislim koliko bi se suva koža obradovala. Stvoren je kao mlečna emulzija na bazi maslinovog ulja, ekstrakta cveta damask ruže i cveta hibiskusa, hidrolata hamamelisa, lecitina, zlata, srebra, sumpora i prirodne arome. A ako vas zanima šta je famozna (za mene metafizička) spargyric esencija, virnite ovde


Ambalaža je teži porcelan i nije zgodna za nošenje, ali je zato krajnje luksuzna i čvrsta. Mehanizam je dobro zamišljen, okrenete na jednu stranu i istisnete koliko vam treba, u mom slučaju jedna ili dve pumpice (sporo se troši), a zatim zatvorite "čep" okrećući ga u suprotnu stranu. Zaštitini providni poklopac sam bacila zato što imam utisak da bi se tu lako skupljala vlaga i da bi se moglo ubuđati. 


 Miris je za mene grozan, ali to je tako izgleda u svim proizvodima gde je zastupljena damask ruža. Bapski, zagušljiv i cvetno-opterećujući. Koristila sam ga ujutru i uveče tako što utrljam malu količinu na vlažno lice i odmah isperem hladnijom vodom. Ostavlja zaštitni mini-mastan sloj i zato nisam ni mazala kremu, serum, losion ili šta već sve žene stavljaju na lice. Koža je čista, meka i nahranjena bez škriputavog osećaja i zatezanja.


Doduše, kako su krenule ove vrućine, nedostajalo mi je nešto što bi odmastilo lice, recimo neki Alverde gel ili krema za umivanje. No, koliko sam razumela, alkoholne umivalice zapravo isušuju kožu i podstiču pojačano lučenje sebuma i onda opet sve u krug. Ovde imamo pre svega masne alkohole i to minimalnoj količini. Buni me što jedan sastav piše na samom proizvodu, drugi na sajtu, treći u nekoj stranoj recenziji o.O Možda su menjali formulaciju?


Cleanser je nežan prema koži i ne izaziva iritacije i jasno mi je zašto navode da je pogodan za osetljivu kožu. Nešto ne verujem da bi se masnokošci oduševili ovom kremastom umivalicom :/ Miris se zadržava na koži, ali, hvala Bogu u dosta blažem i podnošljivijem izdanju. Navikla sam se na njega i ne smeta mi više toliko. Nisam sigurna da li mi zapušava pore, a takođe ni da li sasvim odgovara masnoj T-zoni. Nažalost, ne mogu reći da sam pronašla svoju savršeni čistač. Dovoljno dobar - da, ali ipak ne za leto. Treba mi nešto osvežavajuće i laganije, definitivno manje masno.



fejsbuk strana: Martina Gebhardt Srbija
uvoznik: Eko Vita
prodajna mesta: Tako lako, dm


Da li ste probali nešto od ovog brenda?

6 коментара:

  1. Kupih i ja na istom outletu kremu od ruze. Definitivno prejak i opterecujuci miris. Imam suvu i osetljivu kozu ali cak i za mene je malo previse masna tacnije treba joj pola sata da je koza upije, pa cak i tada ostavlja osecaj da koza ne moze da dise tako da je stavljam samo oko ociju. Cini mi se da je vise za zimsko i hladno vreme.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mhm, bezveze, jel ste možda probali na vlažno lice da je stavljate na primer isprskano hidrolatom, termalnom vodom, aktivnim kiseonikom i slično? Tad masniji sastojci bolje upijaju. Gledajući sastav čini mi se da su im skoro sve kreme prilično teške, a losioni bi trebalo da su značajno laganiji. Eto, makar ste joj našli bar neku namenu. Da, u pravu ste, nikako za vrele i tople dane :/

      Избриши
    2. Sada je koristim kao nocnu kremicu, odmah nakon umivanja u tankom sloju tako da je do jutra koza upije. Iako je "teska" moram da priznam da nije komedogena i ne zapusuje pore. Ipak,za dnevnu varijantu sam pocela da koristim ( citaj kradem od keve) Ginseng (zensen) kremu istog proizvodjaca koja je dosta laganija i neutralnijeg mirisa.

      Избриши
    3. Tu sa ženšenom bih baš volela da probam, mislim da bi miris odgovarao, a i briga me ako kažu da je za zrelu kožu, meni to nije bitno u prirodnoj kozmetici i ne verujem da će dovesti do nepoželjnih efekata.. No, sve što pri vrhu sastava ima kakao ili shea buter, pčelinji vosak, strašno mi zapušava pore. Sad stavljam ulje marelice i čak mi je i to preteško za svaki dan, pa stavljam svaki treći. Hvala puno na podeljenim utiscima :)

      Избриши
    4. Nema na cemu, i ja volim da procitam tudja iskustva posebno kad je u pitanju ovako skupa kozmetika gde bas i nije svejedno kupiti na slepo.

      Избриши
    5. Jeste, zato je uvek bolje nabaviti testere! Ne bih se usudila da rizikujem par hiljada tek tako.

      Избриши

Cute Sprout Pot