18.09.2015.

Freshka gora deo stik nana



Upravo gledate prvi prirodni dezodorans koji sam isprobala! Ovo je, dragi moji, zapravo jedan praistorijski post odeven u novo ruho. Vanilastu verziju ovog stika sam pomirisala i odbila me je svojom zagušljivošću, napadnošću i veštačkom slatkoćom. Sestra je doduše bila zadovoljna njegovim mirisnim čarima i dejstvom za po kući. Lavanda mi je preslabo mirisala, ali bi verovatno bila idealna za osetljivokošce. A cimet je bio mirisni predstavnik svih onih kolača iz zdrave hrane i čak se i tati zbog toga posebno dopao, ali meni je iziritirao pazuhe pa sam ga ostavila po strani. Za 250din. u 30ml dobijate sledeće.. 



Ovo je jedan pravi pravcati jesenje-zimski dezić. Osvežavajući, opojan i neodoljiv miris nane se širi što se više znojite. Osim što umiruje, deluje i kao čajanka ispod miške! Lako se nanosi, samo odvrnete i natrljate pazuhe koliko vam duša ište. Masni tragovi su meni ostajali na odeći i to nikako nije znak za paniku jer se tokom hladnijih perioda višeslojno oblačimo pa se to ne može baš videti i da, fleke se opušteno skidaju najjednostavnijim pranjem. Zapravo, to su masni, žućkasti tragovi koji ne izgledaju nimalo bajno, ali sa prirodnim stikovima se neki kompromis mora napraviti.



Jeste, ti tragovi na odeći se nakon 6 ili 8 sati osećaju vrlo blago na užeglo kokosovo ulje. Meni to opet nije razlog za histeriju bilo koje vrste jer jednostavno odeću bacim na pranje, na estetski momenat zažmurim i opet sam zadovoljna na kraju dana što me štiti od neprijatnih mirisa i to na jedan bezbedan način. Proleće i leto su rezervisani za prirodne  i zdrave dezodoranse u spreju! A na nižim temperaturama, Freshka gora svojim prirodnjačkim sastavom i više nego dobro vrši svoju funkciju.



Drage dame, nemojte se brijati neposredno pre nanošenja ovog dezodoransa zato što ima eterično ulje u sebi i lako se može desiti da vas pecne, zasvrbi i izazove crvenilo. Uz svakodnevnu upotrebu potrajaće vam oko mesec dana što je prilično isplativo. Ko voli miris mentola, verovatno će mu se svideti. Činjenica da sami sebi mirišete me i dalje fascinira! Ih, probala sam da ga koristim i kao čvrsti parfem i to se izjalovilo iz razloga što eterična ulja momentalno ispare i onda ostanete sa miomirisnim i nežnim kokošdžijom na vratu. Kažu da može da posluži i kao balzam za usne i krema za lice/telo- nisam probala i ne nameravam, ali ko voli, nek izvoli. Možete ga poručiti ovde :)

Jel ste probali i kakvi su vaši utisci?
Volite li ovaj domaći brend?



4 коментара:

  1. Nisam probala,ali cu sigurno,post je predivan kao i izgleda dezodorans,jedino mi pomalo smetaju one zute mrlje,ali kako nestaju pranjem,nece biti vece stete.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će vam odgovarati :) Hvala na komplimentu! Ne brinite, sve se skida sa odeće.

      Избриши
  2. Анониман18/9/15 20:50

    Kao i uvek, detaljna recenzija, sa simpatičnim složenim rečima koje jako volim u tvojim postovima. :D
    Zahvaljujući tebi, imala sam prilike da probam ovaj dezodorans, koji je inače prvi prirodni dezodorans sa kojim sam se susrela. :)
    Pre svega, da napomenem da su me ambalažom odmah kupili, vrlo je slatka i simpatična, sva nekako prolećna i vesela. ^.^
    Što se mirisa dezodoransa tiče, iako je jak, svideo mi se jer me podseća na žvakice. :)
    E, sada, kada govorimo o njegovom dejstvu, moram reći da se nisam usudila da ga nanesem pre odlaska negde, zato što, kada sam ga koristila dok sam bila kod kuće, potrajao je možda 2, 3 sata, i nakon toga me više nije štitio od neprijatnih mirisa. Moram uzeti u obzir da su vrućine bile velike, te da sam se možda i pojačano znojila, ali ipak ne bih smela da rizikujem. Možda bi bio pogodniji za neko drugo godišnje doba. Kao što si i sama napisala, verujem da je pogodniji za jesen i zimu. Uskoro ću i imati prilike da ga testiram. :) Inače, nije bilo nikakvih iritacija, koža je normalno reagovala na njega, pa sam ga koristila i za mazanje ruku, jer piše da može da posluži i u te svrhe. I, zaista, koža mi je bila baš glatka i mirišljava. :)
    Sve u svemu, prijatan je, osvežavajuć, hladi, ali moraću da sačekam malo hladnije dane kako bih mu pružila drugu šansu. :)
    Tina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E pa drago mi je da ti se sviđaju moje izmišljene reči :D jako volim da eksperimentišem sa tim, a opet da ne skrnavim svojom kreativnošću puno gramatiku i pravopis xD Ambalaža je apsolutni slatkiš! Bilo bi dobro da ima sodu bikarbonu u sebi kao Sabi handmade deo stik. Nadam se da ćeš isprobati i neki prirodni dezodorans u spreju :) Hvala beskrajno na podeljenim utiscima :*

      Избриши

Cute Sprout Pot