05.10.2015.

Alverde mleko za telo kakao i hibiskus



Njam-mazalica, kao i većina Alverde proizvoda za telo! Sladak, ma naprosto se topi u vazduhu. Kao da sam zaronila u kolače. Najjači i najpostojaniji nesintetički miris do sada. Ili će vam se smučiti zbog svoje težine ili ćete se nepovratno zaljubiti. Dobijate 250ml šećernog blaga za samo 375din. Miris sam zapravo prvi put spoznala kroz kremasti gel za tuširanje iz iste linije. Mogu da zamislim tek kakav je Alverde puter za telo od makadimije..


Iskreno da vam kažem, ambalaža me nije oduševila jer moram kao manijak da stiskam da bi nešto izašlo, a to je nezgodno kad su šake već premasne od utrljavanja mleka. Čini mi se da ću ovako teže iskoristiti sam proizvod nego kad bi bio u širokoj i debeloj plastičnoj kutiji kao što su njihovi buteri. Opet, ovo je više higijenski jer ne zabadamo prste prilikom aplikacije i ne postoji nikakva šansa da prašina i voda uleću. Može fino da se dozira ako imate jači stisak od mene.


Mleko je prepuno vode i sojinog ulja, nažalost alkohola koji je očigledno konzervans, zatim glicerina i ši putera koji popravljaju situaciju, onda masnih alkohola koji su meni lično prihvatljivi, onda imamo i suncokretovo ulje i to neverovatna dva puta - organsko i neorgansko (ne znam što im je to trebalo, haha), zatim ekstrakt cveta hibiskusakakao puter i vitamin E.  Ksantan guma igra ulogu stabilizatora, zgušnjivača i emulgatora, a predstavlja produkt lučenja bakterija Xanthomonas campestris :)


Razmazuje se malkice teže nego Alverde puteri za telo, znate ono kad ostane beli trag pa bi trebalo dodatno da ga razmažete? E to, ali ne u drastičnoj meri. Miris se bogami zadržava na koži satima što je neobično za prirodnu kozmetiku, no osetićete ga tek ako se zagnjurite. Tekstura je mlekasta, vodena dok je nega koju pruža na nivou nekog teškog i masnijeg putera. Upija se umereno brzo i što kaže Ana ostavlja puderasti osećaj na koži. Mekoća, hidriranost i svileno telo je nešto u šta uopšte nisam ni sumnjala jer je Alverde ekspert za ovaj tip proizvoda.


Uvek, svuda i svima preporučujem Alverde mazalice za telo jer su jeftine, pristupačne i vrlo dobrog sastava! Pisaće se o njima još dosta na ovom blogu, a do tada znajte da željno iščekujem Diva Soap buter za telo od manga koji je po sastojcima bogatiji od mnogih prestižnih, sertifikovanih brendova plus znatno jeftiniji! I ako hoćete da podržite domaću proizvodnju svratite kod Snežane po putere o kojima sam pisala ovde :)


Kako se vama čine Alverde puteri-losioni-mleka? 

12 коментара:

  1. Privukao me je ovaj opis puderastog osećaja na koži koje ostavlja mleko. Moram da ga nabavim :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E nadam se da ći ti osim toga pružiti i dobru negu :)

      Избриши
  2. NIsam probala ali mi se svidja kako si opisala miris, takooo da cu morati da ga isprobam :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, miris je čist hedonizam! I mada mi nije najvažnija smernica pri kupovini, definitivno ga uzimam u obzir :)

      Избриши
  3. Moje omiljeno Alverde mleko! Znaš šta sam još primetila? Leti ga je baš lakše nanositi nego sada kad su došli hladniji dani jer se izgleda na određenoj temperaturi malo više "opusti" ili sada, kada je već došla jeseni, više se "stvrdne" pa mora da stoji "naopačke" ili da se lupa, ili da se jaaaako stiska. Garantujem da kada bi stalno boravio u toploj prostoriji, ne bismo imale te poteškoće :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast na zapažanju, Anči! Ali leti bi mi prijalo nešto još laganije :0

      Избриши
  4. Pa mislim da je krajnje vreme da probaš i makadamija puter. Nije težak, ali je baš baš sladak. Razmazuje se poput Weleda losiona (nar) dosta je bogat. Ja sam zapostavila Alverde :( potpuno neopravdano. Mada mislim da mi se ovaj miris ne bi dopao, ima puno drugih stvari koje planiram da overim :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hoću, hoću, ali trenutno sam toliko ponesena mango puterom od Dive da neću skoro nabavljati još neku mazalicu xD Željno iščekujem tvoje recenzije, mada imaj na umu su im proizvodi za telo izgleda kvalitetniji nego za lice.

      Избриши
  5. Mmmm... mazalice ovog tipa su raj za moju kožu!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман19/11/15 19:48

    Mila
    Probala sam svasta od njih ali jos nisam ovo mleko za telo.Na tvoju preporuku sam uzela Alverde sprej,a uzecu i ovo mleko pa javljam utiske ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da će se i vama svideti, a moje preporuke nemojte uzimati toliko ozbiljno, ipak je sve vrlo individualno, posebno u nezi kože, pa neka vam ove recenzije više budu smernica prilikom odabira, a ne glavni kriterijum :)

      Избриши

Cute Sprout Pot