20.10.2015.

Klementina tonik, maska, gel i piling za lice



Aroma tonik je zapravo cvetna mirisna mešavina za lice i telo koja se sastoji od hidrolata: bugarske ruže- vlaži dehidriranu, umornu, tanku i zrelu kožu, nerolija- hidrira i regeneriše, pogodan je za sve tipove kože, a posebno za masnu i mešovitu jer balansira odnos masnoće i vlage i konačno bušina- smiruje crvenilo, podstiče zarastanje rana, zatežući površinski sloj pospešuje lečenje povređene kože i sluzokože, ima anti-virusno i anti-age dejstvo i pogodan je za zrelu i suvu kožu. Sadrži 100ml i može se nabaviti po ceni od 1200din. Pitala sam Klementinu zašto izađe ovoliko skupo i odgovor je sledeći: i ambalaža i cvetne vodice su iz Pariza, a ona kao mali proizvođač ne dobija nikakve popuste jer ne kupuje velike količine (u poređenju sa većim firmama) i još pritom kad to šalje za Srbiju, prevoznik uzme dosta evrića po torbi :/ Miris je neobičan - medasto cvetni, intenzivan i u njemu definitivno ruža dominira. Jako lepo osvežava lice, čisti i odmašćuje. No, više mi se dopao hidrolat smilja :)


Piling-maska za lice sačinjena je od meda, gela od crvenih algi, ulja ploda divlje ruže, pudera od latica ruže, semenki divlje jagode i eteričnog ulja lavande. Staklena teglica u sebi nosi 70ml proizvoda vrednih 600din. Ni luksuzni sastav ni medenjačka bubamara me nisu dovoljno podstakli da revnosno trošim masku jer prosto imam otpor prema ovakvom tipu proizvoda. Dok namažem kako valja, pa treba da odstoji 20 min. i da ne umuljam pola stvari oko sebe i još dok ga skinem peškirićem i isperem, uf, čitava večnost prođe. Nisam ni smatrala da mi je neophodno makar na nedeljnom nivou, ali onda me je jednog dana muka naterala.


Buknulo mi je čelo u PMS-u sa nekim jezivim, crvenim i upaljenim potkožnim bubljicama i prvo čega sam se dohvatila je bila ova spasonosna maska! Stavljala sam je nekoliko dana u kontinuitetu, debeo sloj je čučao na mom čelu nekad i do sat vremena. Strpljenje i disciplina se izgleda iz očaja rađaju. Smirilo mi je lice i to je bio prvi kamen temeljac za oporavak. Koža je nakon maske izuzetno glatka, baršunasta i nahranjena! Malo se teže skida i znatno oboji peškir (bolje uzmite tupfere). Čuvala sam je u frižideru, da se zna.


Gel za lice u sadrži arganovo ulje, hidrolat smilja i gel od crvenih algi i košta 1400din. Ovih 30ml potrebno je dobro promućkati jer se odvajaju vodena i uljana faza. Istisnućete dovoljnu količinu jer je ambalaža super odrađena i tom prilikom će vas zapahnuti interesantan orašasti miris. Tekstura je ljigava i lako razmaziva. Upija se umereno brzo i zateže lice. Nisam ga koristila u okooločnom predelu iako Klementina kaže da može. Pokazao se kao savršena mazalica za vrat dok mi je za lice bio preslab što se tiče hidratantne moći i nekako sam ga osećala na licu kao opnu. Samostalno mi nije pomagao oko bubuljica, ali je u kombinaciji sa zeolitom u prahu sanirao prethodno spomenutu katastrofu na čelu.




Piling-gel sačinjen je od aloe vera gela, perlica jojobe, hidrolata smilja i eteričnog ulja lavande. Cena je 1200din. za 30ml i Klementina navodi da je blaga formulacija pogodna za čišćenje i negu osetljive kože. Miris je jak i meni lično nije lep, dok je tekstura ljigava tako da lako isklizne iz ruke i teško ga je razmazati po licu. Nema penećih supstanci u sebi tako da to nemojte ni očekivati. Nažalost, perlice se prilikom stiska zaglavljuju u grlu bočice i jedva poneka izađe što obesmišljava samu suštinu proizvoda. Ako pak odvrnete gornji deo i sipate u dlan, dobićete slabunjav piling jer sve klizi među dlanom i obrazima i nahvatati i pritisnuti plavičaste kuglice da odrade posao je nemoguća misija. Na licu ostavlja čudnovatu opnu koju je neverovatno zeznuto isprati



Ako već niste, svratite na Klementininu fejsbuk stranu i znajte da je sajt u izgradnji. 

Beograđani, proizvode možete nabaviti i u Ćumičevom sokačetu- lokal 99a.

Kakvi su vaši utisci?

4 коментара:

  1. Dugi niz godina koristim "fabricku" kozmetiku sa puno dobrih i nesto ne tako dobrih iskustava. Nisam neki "zeleni pravovernik", ali mi u zadnje vreme sve vise postaje zanimljiva kozmetika na bazi prirodnih preparata, jer nekako vise verujem u hranljive stavri nego u one sa "aktivnim sastojcima" Post ti je lep, a mene je zainteresovao Gel.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahah, sviđa mi se sintagma :) Eh, gel je dobar, ali ne mogu da kažem da me je oduševio, ima Klementina boljih proizvoda!

      Избриши
  2. Одговори
    1. Ja je odobravam zato što i stručnjaci kažu da je med odličan za kožu https://www.youtube.com/watch?v=CG6_H5caJ6A :)

      Избриши

Cute Sprout Pot