03.01.2016.

Cosnature balzam za usne i mleko za čišćenje





Brend koji me iskreno rečeno nije oduševio, mada me je kopkao duže vreme - pogotovo okoloočna krema od divlje ruže na koju sam se prvenstveno nameračila. Vrlo sličan Alverde-u po sastavu, definitivno skromnijeg asortimana, skuplji, ali nedovoljno upečatljiv.. Eh, počela sam tako sa balzamom za usne od nevena jer je Ana njime bila zadovoljna, a Pudrijera još više. Na kraju je jadničak završio kod mame i sigurno ga nikad više neću kupiti. I ako pogrešite, niste puno na gubitku jer 4.8g košta samo 240din. Alverde balzamu za usne nije ni do kolena.



Jeste, tu su i ricinusovo, suncokretovo, maslinovo, palmino i jojobino ulje, lanolin, kandelila, karnauba i pčelinji vosak, shea puter, ekstrakt nevenovog cveta i vitamin E. Džaba kad meni sve to ne neguje usne u dovoljnoj meri. Često su voskovi prisutni, ali u niskoj koncentraciji i zaštitni film na usnama nije postojan i intenzivan već zbog silnih ulja balzam samo lagano sklizne ili nestane kao da ga usne popiju i od efekta dobijem jedno veliko ništa. Zbog toga više ne kupujem mazalice u kojima preovlađuju samo biljna ulja i puteri jer meni to jednostavno ne paše.



Pakovanje je standardno, a miris mi je bio čudan i odbojan, nekako vuče na kim i začine tog tipa dok neven ne osećam nimalo. Tu je već drastično splasnulo moje nadanje. Čvrst je i topi se u dodiru sa usnama, ali ostavlja neki blago lepljivi, slabašan osećaj. Posle par dana svakodnevnog korišćenja sačekale su me ljuspaste i suve usne. Tog trenutka smo se zauvek oprostili. Možda za topliji period, možda za manje zahtevne usne, ali za mene nije.



Mleko za čišćenje lica od 150ml platih 369din. Predivan osvežavajući i čist miris me je zapahnuo i otprilike tu će se moja radost završiti. Ambalaža je korektna, u sastav ulaze voda, ulje suncokreta, divlje ruže i badema, glicerin, gliceril stearat citrat, cetearil alkohol, vitamin E, natrijum cetearil sulfat, ksantan guma, fitinska kiselina, miris koji potiče od eteričnih ulja, limunska kiselina i natrijum benzoat.



Mleko je izuzetno gusto i skidanje Alverde maskare se brzo pretvorilo u mučan i spor proces. Pokušavala sam da tupfer natopim vodom i da onda sipam mleko, ali nije puno pomoglo. Ne znam, slabo otapa šminku, manijački sam trljala trepavice i duže je trajalo nego sa drugim skidačima. Dakle, na kraju uspem da skinem šminku, ali postoje efikasniji preparati ovog tipa. Sigurno ga ne kupujem ponovo, a ne bih ga nikome ni preporučila. 


Imam utisak da mi ovo mleko u svrhu čišćenja lica ništa posebno ne godi licu. Dejstvo je neprimetno jer koža ne deluje osveženo i čistije. Možda mrvicu hidrira, no ništa više. I pored nezadovoljstva ovim proizvodima, daću brendu još prilika, no posle ovoga ne očekujem previše. 

Da li ste vi nešto probali?

14 коментара:

  1. Nisam probala ništa od Cosnature. Sudeći po tvojoj recenziji, verovatno i neću, bar ne u skorije vreme :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mora da znači da tebi neće odgovarati ;)

      Избриши
    2. Pa i to što kažeš :) Javljma utiske ako se susretnem sa ovim mazalicama .9

      Избриши
    3. Važi :) mojoj mami je ovaj balzam sasvim solidan, isto kao što se sestra ne žali na mleko za skidanje šminke.

      Избриши
  2. Nikada nisam cula za ovaj brend i steta sto ovi proizvodi nisu dobri..Citam prvo za balzam za usta i ono kao dobro, ovaj joj ne ogovara i krenem da citam za mleko i razocaram se u potpunosti..:/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mene je zainteresovao kad se pojavio u dm-u još 2014. ali nije mi kvalitetan kao Alverde.

      Избриши
  3. I ja sam razočarana u Cosnature. Balzam mi je bio ok, ali posle njihovog tonika sa hamamelisom nikada više nisam kupila ništa od njih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, pa da, nekako su bezveze, toliko obični, kao da nemaju da ponude nešto egzotično i novo, sastav je nekako siromašan, a dejstvo slabije nego kod Alverde kozmetike.. A cene više. I ko je tu lud? Krema za ruke i losion za telo me vrlo zanimaju radi poređenja sa Alverde-om, ali opet, ne očekujem neki kvalitet. I ako budem kupovala, biće to nešto mini.

      Избриши
  4. Za ovaj brend nisam ni cula a ni probala njihove proizvode,a sudeci po tvom iskustvu,nije neka steta,ali svakako da me raduju i negativni komentari, ne samo pozitivno,svaka cast za iskrenost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda vama nešto bude i odgovaralo, ko će ga znati ;) ako vam treba dobar i povoljan balzam za usne i mleko za skidanje šminke》preporučujem Alverde od ♡

      Избриши
  5. Imala sam njihovu nocnu kremu koja mi uopste nije prijala. Bila je preteska, imala je neki zagusljiv i jak miris, bas sam bila razocarana. To me je nazalost odbilo od ovog brenda...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj Diva kremu za suvu kožu - Stay Fed, vrlo je dobra! Čula sam pohvale i za Olival :) Za Marigold su podeljena mišljenja. Verujem da bi ti prijala All naturals ekstra hidratantna krema ^.^

      Избриши
  6. Super saveti :) Hvala ti puno, sigurno cu da isprobam neku :)

    ОдговориИзбриши

Cute Sprout Pot