22.03.2016.

Diva Sheer Velvet piling za telo






Prirodan, kremast piling za telo koji mi je pomogao da uvidim koliko su zapravo Alverde pilinzi slabunjavi i prilično alkoholni. Svi vi koji imate normalnu ili suvu kožu tela, navalite! Prvenstveno sam od Maje dobila uzorak pilinga sa mirisom Secretly Pink koji mi se nikako nije dopao. Težak i ženstven, pomalo ušećeren i zagušljiv - bez sumnje privukao bi dame naviknute na sintetički parfem, ali mene prirodnjaka.. Ja sam bacila oko na miris koji kao da je kreiran posebno za mene - Minty Tangerine koji potiče od etarskih ulja mente, crvenog grejpfruta i mandarine! :D Ih, a onda se u ponudi našao Lime 'n' Ginger čiju sam svežinu i slast odmah počela da zamišljam, a tu je i Fruit Cocktail koji doduše nije prirodan, ali me je lagano kupio opisom zrelog citrusnog i slatkog tropskog voća. Gossip Time je miris kafe sa kremom i pogodite, i on mi je na (neskromnoj) listi želja. Odluka je pala na Vanilla Bubble iz prostog razloga što sam htela da se vratim u detinjstvo i ponovo osetim miris žvaka Double Bubble :)



 Cena je 450din. za 120ml što smatram korektnim jer se proizvod sporo troši - koristim ga samo jednom nedeljno, a i znajte da ga je povoljnije kupiti u setu sa nekim puterom. Egzotični deo (pored mirisa, hihi) jesu biorazgradivi eksfolijenti: semenke jagode, vulkanski prah i ljuske oraha - kladim se da to niste do sad imali prilike da probate! Temeljno možete skloniti odumrle ćelije kože i pritom je nahraniti i hidrirati uz pomoć ši i kakao putera, maslinovog, bademovog  i ulja avokada, a da ne spominjem glicerin, pantenol i alantoin koji takođe ulaze u sastav ovog bogatog pilinga. U dodiru sa vodom se zaista pretvara u mlečnu emulziju koja se fino raspoređuje po telu, umereno grubo je pilingujući. Uveliko se širi miris vanile i bombona koji bi i one najveće lenjivce motivisao da više pažnje posvete nezi tela ^.^



Gusto zbijene mrvice će vas još jednom uveriti da se ovde ne štedi na sastojcima i obzirom na to da se one ne otapaju, sami odlučujete kako i koliko dugo ćete pustiti kožu da uživa u tretmanu. Plastična ambalaža nikad nije moj izbor, ali činjenica je da je staklo nezgodno držati u kadi. Veći problem je što nisam sigurna kako da izbegnem da mi voda ne upada u proizvod. I potencijalna špatulica i prsti će biti mokri jer nužno dodiruju vlažnu kožu, a potom i kremastu smesu :( Nakon pilinga - telo je meko, glatko i svileno i zaista ga ne morate častiti mazanjem. Sheer Velvet piling ću kupiti još sigurno nekoliko puta jer mislim da mu što se tiče jedinstvenosti i kvaliteta nema ravnog na našem tržištu! Svoj primerak kupite ovde.

Da li ste probali?

Koje prirodne pilinge vi koristite?



3 коментара:

  1. Apsolutno se lažem! Odličan piling i nešto neponovljivo za kožu, a jedina zamerka mi je pakovanje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kad bi bilo u plastičnoj tubici na istiskivanje :D ali polako ;)

      Избриши

Cute Sprout Pot