24.08.2016.

Diva krema za lice - Stay matte





Dnevnu, nemasnu i laganu kremu sam dobila na poklon od Dive, a namenjena je prvenstveno masnoj, problematičnoj ili mešovitoj koži. Neumorno Majinu kozmetiku preporučujem na forumu i to uopšte nije bez razloga - ne sadrži mineralna ulja, parafin, parabene, silikone, ftalate, sintetičke boje i mirise, formaldehid donore - a prepuna je hranljivih i negujućih prirodnih sastojaka, kako vodenih, tako i uljanih! Kvalitetne sirovine, pristojne cene, ekološka ambalaža - šta ćete više? Stay matte krema stanuje u staklenoj teglici od 30ml, definitivno nije veganska (neka vas ne zavara med na ambalaži - to je greškica, dok je svila zaista tu) i poneki sastojak joj je čak i iz organskog uzgoja. Cena joj je 460din., a u periodu kad sam je testirala akne su mi ukrašavale levi obraz. Detaljan post o tome zašto je krema formulisana baš na ovaj način dostupan je na Diva blogu.



Pred sobom imamo ulja jojobe, lešnika, makadamije, susamakoštica kajsije i vitamin E. Vodenu fazu (koja je strašno važna radi hidratacije) čine aloe vera, sorbitol, alantoin, pantenol, proteini ovsa i pirinča, urea, prirodna svila i silikatni prah. I konačno - prisutni su ekstrakti zelenog čaja, hamamelisa i nevena, kao i eterična ulja čajevog drveta i mandarine :) Krema stoga miriše biljno, ali vrlo prijatno i sigurno većini noseva sasvim podnošljivo. Naravno ovde ne obitavaju isušujući alkoholi, a imamo i hvala Bogu emulgatore, zgušnjivače i konzervanse koji celu stvar čine lakšom i smislenijom i da, vrlo su potrebni. Stay matte nije toliko vazdušasta kao Juvena, zapravo gušće je i masnije teksture - no nemojte da vas to odvrati, ona nije teška na licu! Koža će dobiti svu potrebnu vlagu i tu generalno nemam brige kada su u pitanju Divine kreme - ali red je i da se to pohvali. 



Bolje mi se upijala na vlažnom licu i T zonu nisam baš stalno mazala jer mi se tu izuzetno brzo i lako stvaraju komedogeni i nažalost tako je bilo i sa ovom kremom i to je najverovatnije zbog ulja :( Poslušala sam Maju i češće radila piling lica i to je odista bio dobar savet, no - čelo je zvanično prijemčivo samo za vodene mazalice. Potkožne bolne bubuljice na čelu koje se nekada jave pre menstruacije su me više zaobilazile i brže prolazile. Nije mi pogoršala stanje sa aknama, štaviše, mislim da je ublažila upalu - ali mitiseri su se pojavljivali. Naravno, ne postoji mučno razmazivanje sa čudnim belim tragovima niti mastan osećaj na licu kao kod bezvodnih melema. Koža je mekana, svilenkasta i nežno matirana - bez neprijatnih zatezanja. Aleksandra  i Ana su takođe pisale svoje utiske, pa vam predlažem da posetite i njihove blogove! :* A ako sam vas imalo zainteresovala - koža će vam biti prilično zahvalna- svoj primerak možete kupiti ovde.

Preporuka za neku organsku, prirodnu kremu za mešovitu kožu?

17 коментара:

  1. Kao neko ko, zasada, nije probao mnogo prirodnih krema, mogu da ti preporučim jedino Alverde Limeta i jabuka kremu za normalnu i mešovitu kožu. Mislim da se, što se hranljivosti tiče, ne može meriti sa ovom koju si recenzirala :/ a i puna je alkohola, ali mi nije stvarala nikakve probleme sa bubuljicama, a lepo hidrira kožu. Ja te ukrase koje spominješ najčešće imam na bradi :) a sa ovom kremom njihov broj se nije povećavao. Isto imam mešovitu kožu, i redovno sam je koristila na celom licu. Međutim, njena suviše lagana tekstura mi stvara osećaj da koža nije dovoljno nahranjena. Bioten Nature (iako ne sasvim prirodna krema) i dalje je moj favorit! ☺
    A, iskrenost i originalnost u tvojim tako detaljnim recenzijama neću više ni da komentarišem! :) ♡

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na preporuci, ali Alverde i ja se ne mirišemo naročito kad su u pitanju kreme za negu lica tako da sam tu vrlooo oprezna :/ Marigold i Olival deluju kvalitetno što se tiče sastava, njih sam merkala. Zaista se nadam da ćeš probati nešto od Dive! ♡ ljubac i hvala na komplimentima, čitamo se (što bi rekli) :)

      Избриши
    2. 😊 Baciću pogled na te koje si spomenula, kad potrošim Cosnature. Ona nije loša, malo je masnija od Alverde kreme, ali ništa spektakularno, a ume i da mi napravi po koju bubuljičicu.

      Избриши
    3. Eh taj Cosnature - nit' smrdi nit' miriše xD a jel si razmatrala Nonique - on mi deluju baš fino?

      Избриши
    4. Baš tako :) nikako da steknem neki konačan utisak, čas me oduševi, čas nije ništa posebno. A tek sad pogledah Nonique... Sastav izgleda baš fino (meni kao ,,stručnjaku'' 😂). Malo je skuplji od Cosnature. Zapravo, duplo skuplji. :(

      Избриши
    5. :( ništa, drži se ti ovih drugih brendova, biće dobro makar nešto :)

      Избриши
  2. Citajuci recenzije o ovoj kremi nekako ne ostajem ubjedjena da je ovo odgovaeajuca krema za masnu kozu. Sastav je bogat ali bas tu i jeste problem. Toliko ulja ne pogoduje bas masnoj kozi...
    Mislim da se necu usuditi da je narucim u skorije vrijeme. Kad bi postojao tester pa da se moze prvo probati...
    Za sve koji imaju masnu kozu moja preporuka je da probaju Natura Siberica nocnu kremu iz linije Sophora Japonica.
    U kombinaciji sa Marigold hidrolatom od zalfije je pun pogodak!
    Planiram da probam i Marigold kremu za masnu kozu o kojoj sam citala samo pozitivna iskustva :).
    Pozdrav Iva, cekam nestrpljivo ostale recenzije...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nedo, postoje ulja koja su ok za masnu kožu- ali naravno da neće svima u praksi odgovarati. Ako ikada budete naručivali nešto od Dive, zamolite za tester ove kreme ;) očekujemo da Diva formuliše jednu skroz posebnu nemasnu kremu, biće to valjda uskoro, ja jedva čekam da je testiram - najviše zbog čela koje mi se masti i gde se lako zapušavaju pore od ulja :/ Marigold nisam probala, ali kad budem uzeću onu hidratantnu bademovu kremu za mešovitu kožu. Možda probam nešto i od Natura Siberice, ali cena me prilično odbija, a i malo muljaju sa sastavom.

      Избриши
  3. Onda cekamo da isprobas i tu nemasnu verziju :)!
    A ta nocna koju pominjem iskreno, bolja mi je nego dnevna iz iste linije, nemam sastav da ti posaljem ali krema je odlicna.
    Imamo razlicit tip koze, ali ako je planiras samo na t zonu ja ti preporucujem!
    I trajeee mi mjesecima, nikako da je potrosim. Platila sam je 800 din. za 50 ml, tebi ce trajati i duze!
    Tako da i nije skupa, Diva pakuje po 30ml pa racunaj.
    A ako si iz bg ne placas ni postarinu...;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E da sumiramo sve što smo diskutovale - možda će nekome koristiti :) dakle, samo Natura Siberica proizvodi koji imaju oznaku ECO CERT i/ili COSMOS na sebi - zaista su prirodna kozmetika. Ostalo je organsko plus sintetika. Hvala, Nedo na otkriću ;)

      Избриши
    2. Hahaha, hvala TEBI na otkriću :)!
      Smatram da su dobri, uprkos svemu, bar meni, ali ko je isključiv po pitanju sastava, mislim da bi trebalo to da zna svakako!

      Избриши
  4. Koji piling za lice koristiš?

    ОдговориИзбриши
  5. Taj alverde koristim a sa Olivalom nisam upoznata...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Olival je više za suvu kožu tako da ništa nisi propustila ;D merkam i Organic shop pilinge ♡

      Избриши
  6. Ovo deluje primamljivo, prvi put i vidim i čujem za ovo :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako budeš naručivala, obavezno probaj i mleko za skidanje šminke i neki sapunčić za umivanje :)

      Избриши

Cute Sprout Pot